הפוסט המלא

אבנר נתניהו במתקפה: "בנט חולם על חלקה בהר הרצל"

תמונה – הליכוד

על רקע האיומים וההסתה ברשת, אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שמקפיד לא להיחשף לתקשורת ולדבר פוליטיקה, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט שאמר "גילת היא לא שרה".

בפוסט ארוך שפרסם ומחק לאחר מכן תקף אבנר, "נפתלי הוא שקרן ונוכל שמקומו בהיסטוריה של העם היהודי מובטח לדיראון עולם, לצד אבימלך וארכלאוס לפחות (ואני עדין)."

אבנר הוסיף, "בנט הוא אדם מגלומן ותאב כוח שמלכתחילה רק חלם על חלקה בהר הרצל וצ׳קלקות וכיבודים, רכב על גבי ציבור של מאות אלפי בני אדם שיוצגו ע"י מפלגה גוססת והפר אמונים בקנה מידה שאין כדוגמתו בדמוקרטיה מודרנית בשום מדינה".

אבנר גם התייחס לטענות כי אביו גם מפר הבטחות, "באשר לאי-קיום הבטחות, ממשלת הליכוד לרוב לא קיימה הבטחות, אם כבר, לפוליטיקאים יריבים – הבטחות שממילא ניתנו במסגרת מו"מ קואליציוני, אותו אפשר לדמות לאיום עם אקדח לרקה. במסגרת ההכרחי, תמיד אעדיף הפרת הבטחות לפוליטיקאים מאשר הפרת הבטחות למצביעים, כיוון שאין חשוב יותר בדמוקרטיה משלטון העם וייצוג נאמן של הבוחרים. כשלא מומשו הבטחות כאלה ואחרות, זה כי הן לא הצליחו להתממש (קורה לכולם) – לא בגלל שקרנות ונוכלות כרונית כמו של בנט ושקד".

באדיבות ערוץ 7

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!