החרם הוסר

אחרי שנים: אביב גפן יופיע בבסיסי צה"ל

תמונה – אינסטגרם אביבי גפן

אחרי שנים של חרם צבאי על הזמר אביב גפן שלא התגייס ואף עודד השתמטות מגיוס לצה"ל בעבר, צה"ל התיר לו להופיע ביום העצמאות הקרוב.

מדובר צה"ל נמסר: "הזמר הביע את רצונו לתרום הופעות כאות הוקרה והערכה למשרתים לקראת יום העצמאות, והוחלט לאשר זאת לאור הרצון להעביר מסר של אחדות"

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו בירך על ההחלטה, ‏"מברך על ההחלטה של צה״ל לאפשר ל‎אביב גפן להופיע בהתנדבות מול חיילי צה״ל. אביב, בן דוד שלי מדרגה שניה וכשהייתי מפקד גל״צ ראיתי את צילומי הCT של פלטינות בגבו בגינן קיבל פטור. כמושבניק ל״משפחת פייטרים״ זה לא היה נעים, אז הוא הלביש על זה אדאולוגיה. שמח שהוא מתקן, מתנדב ומוקיר תודה."

כזכור, ערב הקמת הממשלה הסביר ח"כ ניר אורבך כי החליט לתמוך בהקמת ממשלת עבאס ובנט בגלל הופעה של אביב גפן, "החלטתי להצביע בעד ממשלת האחדות. לפני ימים מספר התקיים בירושלים אירוע מכונן. על במה אחת הופיע גדול המוסיקה היהודית אברהם פריד יחד עם כוכב המוזיקה הישראלית אביב גפן. חיבור שאם מישהו היה מדמיין אותו לפני מספר שנים היו אומרים לו שהוא הוזה.

עוד כתב אורבך, "אביב גפן שעל שיריו גדל דור שלם הכי רחוק מחיבור למסורת ישראל ולתורת ישראל, עמד כשכיפה לראשו ושר יחד עם אברהם פריד את השיר מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב. ישבתי שם בקהל והבנתי שאפשר גם אחרת. אפשר לעשות שינוי, אנחנו רוצים שינוי, וממשלת שינוי, עם כל הקשיים והסכנות והאתגרים והמורכבויות, יכולה להיות דבר טוב לעם ישראל בעת הזאת. הלוואי הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!