מסכימים איתו? שתפו

בן אל תבורי: "פשוט בושה. תתחיל לקבל ביצים ולעשות משהו"

תמונה – אינסטגרם בן אל

אחרי יובל המבולבל, אייל גולן עדן חסון ועוד, הזמר בן אל תבורי יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה בנט בעקבות הטיפול הכושל בגל הטרור.

בפוסט זועם שפרסם למאות אלפי עוקביו ברשת כותב בן אל, "כרגע לפי מה שאני רואה אנחנו משלמים את המחיר. הם רוצחים, מקבלים סיגריות, לימודים, אוכל, מיטה, ואפילו משכורת על כל יהודי שנרצח. ואנחנו צריכים לפחד ללכת במדינה שלנו".

בן אל מוסיף ותוקף את בנט, "פשוט בושה. תתחיל לקבל ביצים ולעשות משהו. לא רק לנחם את המשפחות, תראה להם שהמדינה שלנו תומכת בהם."

לסיום כותב בן אל, "אם תמשיך לשבת ולשתות קפה או להרים את הדלק במקום להתמקד באמת במה שצריך לא תשאר לנו מדינה. צריכים לתת הרתעה! עונש מוות או כסא חשמלי לכל מחבל".

גם הזמר אייל גולן הגיב לתמונה של המחבל עם סיגריה שקיבל המחבל שנתפס, "כבר כמה ימים שזה לא עוזב אותי, את המחשבות שלי ואת הלב שלי. עד מתי נמשיך להיהרג ולהישחט ברחובות ארצנו? המחבלים נתפסים ומקבלים סיגריה להרגעת הלחץ ואחרי זה תנאים של בית מלון בכלא.

גולן הוסיף, "הגיע הזמן לעצור הכל לחשב מסלול מחדש. עונש מוות למחבלים, הריסת בתי מחבלים וגירוש משפחותיהם. והכח בהליכים חוקיים אבל מהירים. שידע כל בן עוולה כזה שהוא יוצא לפגע הוא לא חוזר ובני משפחתו יסבלו לדורי דורות.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.