צפו

מקלל ועצבני: שדר הרדיו נתן זהבי הושעה לאלתר

תמונה – כאן 11
נתן זהבי הושעה מהרדיו לאחר שאיחל לערוץ 14 להישרף על יושביו • נתניהו: "טוב שהושעה, מקווה שלצמיתות"

הסתה משמאל: שדר הרדיו נתן זהבי הושעה מרדיו 103fm עד להודעה חדשה לאחר שאיחל אמש בשידור חי ליושבי אולפן ערוץ 14 להישרף על יושביו.

במהלך שידור חי ברדיו אמש סיפר זהבי, ״ראיתי חצי שעה ערוץ 14 שיישרף הלוואי האולפן על יושביו״. זהבי אף העלה את הקללה לעמוד הפייסבוק שלו.

בהודעת הרדיו נכתב, ‏"התבטאותו של נתן זהבי בשידור היום (ב') היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103fm, ושמהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי. לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה."

‏ח"כ בצלאל סמוטריץ דרש לחקור את זהבי, "ספרו לי עוד על "מכונת הרעל" של הימין… נתן זהבי צריך להיחקר עוד היום במשטרה על הסתה, ואם באגודת העיתונאים נשארה עוד מעט יושרה היא צריכה לומר את דברה בקול צלול. ולכם אנשי ערוץ 14 – תהיו חזקים ותמשיכו להשמיע קול יהודי וציוני גאה!"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.