צפו

עימות באולפן: דני קושמרו מעמיד את ערד ניר במקום

תמונה – ערוץ 12

‏עימות חריף פרץ באולפן חדשות 12, בין מגיש המהדורה דני קושמרו וכתב החוץ ערד ניר שהשווה בין רצח העיתונאי הסעודי ג'מאל ח'אשוקג'י שנרצח בטורקיה, למותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה שנהרגה מירי מחבלים בג׳נין.

בדיון באולפן על ביקורו של בשידור במזרח התיכון אמר ניר, "שני עיתונאים מתנהלים בצל הביקור הזה והם לא זוכים לסקר אותו, אחד מהם זה ג'מאל ח'אשוקג'י שMBS (יורש העצר הסעודי) הואשם על ידי ביידן באחריות לרצח שלו ושירין אבו עקלה". האלוף עמוס ידלין והמגיש קושמרו התפרצו על ניר, "אל תשווה ערד, להשוות בין שתי המקרים, בין רצח מכוון של עיתונאי לבין עיתונאית שהייתה בתוך שטח של ירי וחטפה כדור לא ברור ממי, קשה להשוות בין המקרים האלו".

ערד ניר הגיב, "ביום שישי תהיה מחאה בעניין של שירין אבו עקלה…. רבותיי זה שנטאטא את זה מתחת לשולחן זה לא ישנה שום דבר. האמריקאים עצמם העריכו שישראל היא זאת שאחראית לרצח הזה, להריגה הזאת סליחה". ניר הוסיף, "מזכיר המדינה שוחח אמש עם משפחתה של שירין אבו עקלה והזמין אותם לפגישה עם הנשיא ביידן".

קושמרו הגיב, "ההשוואה אני מותח עליה ביקורת. אי אפשר להשוות בין המקרים האלו. זה שהפלסטינים מנסים לעשות קמפיין גדול על הריגתה או מותה של העיתונאית שיכלה לקבל כדור מכל כיוון"".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.