בחירות 2022

אח של: ארנון סגל מצטרף לפוליטיקה

תמונה – אינסטגרם

‏ארנון סגל, פעיל הר הבית ואח של העיתונאי עמית סגל, הודיע הערב על הצטרפותו לפוליטיקה במסגרת מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.

תומכי ראש האופוזיציה נתניהו הגיבו במתקפה ברשתות החברתיות נגד סגל, שלטענתם תמך בממשלת בנט ולפיד.

בהודעתו כתב, "אחרי 14 שנים כעיתונאי ויותר מעשר שנים כעורך דף שבועי בענייני הר הבית בעיתון מקור ראשון, לחלוטין לא בלב קל, החלטתי להתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. למה? כי הכל מתחיל מהבית. שנים רבות של עיסוק בבית הלאומי שלנו שבהר הבית והתרעות בלתי פוסקות על ההפקרות השוררת בו, הביאו למסקנה שהגיעה העת לשנות מקצה לקצה את המציאות הבלתי-נתפסת הזו.

שנים רבות מדי זנחנו את חלומותינו הגדולים והנחנו לאחרים לקבוע עבורנו את גבולות האפשר. יש לנו חלום גדול, חלום הדורות היהודי, והגיע הזמן לממש אותו: להכיר בהר הבית כמקום קדוש ליהודים ולאפשר בו חופש פולחן.

והחלום הגדול הזה נוגע לאין-ספור עניינים נוספים הדורשים הכרעה דחופה, בעוד אנחנו בוחרים משום מה להתמהמה. אחרי 17 שנים של דשדוש, הגיע הזמן לחתור לשוב גם לגוש קטיף. כן, ממש לשוב ולבנות אותו מחדש. במוקדם או במאוחר, זה ברור לכולם כמדומה, לא תיוותר לנו ברירה אלא להכריע את חמאס, ואז הרי נעמוד בפני הצורך להחליט מה נעשה בשטח הזה שהשלכנו אחרי גבנו ב-2005.

הגיע הזמן לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות, כך שרק יהודים לפי ההלכה יוכלו לעלות ארצה. הגיע הזמן לפעול ביתר נחרצות להשיב את המסתננים לארצם. הגיע הזמן לרסן את מערכת המשפט: להוציא את השופטים מהוועדה לבחירת שופטים, לבטל את האפשרות של בג"ץ לפסול חוקים ולפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה.

הגיע הזמן לרסן את המשטרה ואת שב"כ ולהביא את רשויות החוק לשמור על החוק ועל כבוד האזרחים הטובים – ובעיקר לדעת להבדיל בין אויב לאוהב.

הגיע הזמן שהרבנות הראשית תחדל מלהיות מש"ק הדת של מדינת ישראל ותחזור לייעודה המקורי: מורת הדרך לרבים, סמכות רוחנית והלכתית. הגוף הבוחר חייב להשתנות. לא עוד 150 עסקנים אקראיים אלא קלפיות שבהן יוכל לבחור את חברי מועצת הרבנות כל מי שיתחייב לציית לפסקיה.

מספר חברי מועצת הרבנות הראשית צריך לגדול מ-15 ל-71, ואלו בתורם יבחרו את הרבנים הראשיים. למען כל המטרות הקדושות הללו אנסה להתמודד, בתפילה גדולה להיות ראוי ולהצליח לשנות. אנא הצטרפו אלי והתפקדו.

האח עמית סגל בירך והבהיר, "בהצלחה ארנון! מקווה שניפגש בכנסת בהשבעה ב-22.11 מטבע הדברים לא אסקר את הפריימריז בציונות הדתית עד התוצאות."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.