הרשת חוגגת

נמאס לו: מונס דאבור פורש מנבחרת ישראל

תמונה – צילום מסך כאן 11

שחקן נבחרת ישראל מוניס דאבור שעורר סערה כשתקף את מדינת ישראל במהלך מבצע שומר החומות וספג קריאות בוז בכל משחק שהשתתף, הודיע היום על פרישתו מנבחרת ישראל.

בהודעה הקצרה שפרסם, כתב דאבור: “שלום רב לכולם, ‏‎אני רוצה להודיע לכם על החלטתי לסיים את הפרק שלי בנבחרת ישראל. ‏‎בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחתי ולכל מי שתמך בי לכל אורך הדרך. ‏‎שלכם, ‎מונס דאבור”.

צעיר ישראלי צועק בוגד לדאבור בשדה התעופה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "שמח שהמחאה שהובלתי נשאה פרי ושמונס דאבור הודיע על פרישה מנבחרת ישראל. טוב מאוחר מאף פעם, וחבל שלא פרש מזמן. מי שמדבר ופועל נגד החיילים שלנו, לא ראוי ללבוש את המדים ולייצג את מדינתנו. דאבור פגע בכבוד הלאומי, צידד באויב ולמעשה תמך בפגיעה בחיילי צה”ל ששמרו על הביטחון בהר הבית. מי שכבודה של המדינה חשוב לו, שמח ביום הזה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מקווה שדאבור תומך הטרור יפרוש גם ממדינת ישראל וילך לאירופה. אין מקום לתומכי טרור במדינה ובוודאי שלא לייצג את ישראל במשחקי כדורגל בעולם".

ח"כ גבי לסקי ממרץ הגיבה, ‏"צר לי שמואנס דאבור המוכשר החליט לפרוש מנבחרת ישראל בעקבות היחס שספג, משום שהעז להביע את דעותיו. זהו נצחון לשנאה ולגזענות. בתקווה שיום אחד הנבחרת תהיה סמל של שותפות יהודית ערבית וסובלנות, כפי שהיא אמורה להיות".

איש התקשורת יבגני זרובינסקי נפרד, "מונס דאבור פורש מהנבחרת ובאתרי החדשות מציינים כי ״קריאות הבוז הכריעו״. במהלך התקופה הזו רבים בתקשורת ניסו לצייר את האוהדים שלא רצו לראות אותו על המגרש כגזענים ומה לא. טוב שלא שחררתם מהנושא, אני אישית מצדיע לכם חברים.

זרובינסקי הוסיף, "כמו שאמרתי בעבר, מצידי שיבקיע 350 גולים מול ריאל מדריד. אחרי שהעביר מסר למאות אלפי ״מעריציו״ ולעוד כמה מיליונים (פלוס) בעולם – ״אל תחשבו שאללה מעלים עין ממבצעי העוולה, הוא רק ממתין ליום הדין" – בזמן מבצע שומר החומות (כשהמדינה פה היתה תחת מתקפה מבחוץ ובפנים) – בושה שבכלל החזירו אותו לשחק במדי נבחרת מדינת י-ש-ר-א-ל. קצת מאוחר מידי אבל בשעה טובה וטוב שהיום הסאגה הזו נגמרת. נקווה שהמסר יועבר גם לשחקנים אחרים שיהיה להם בראש פתאום איזה רצון להשתין עלינו בקשת ויחשבו שלאחר מכן הקהל פשוט יתנהג כאילו לא קרה כלום.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!