בטריקת דלת

כועסת: גאולה אבן התפטרה מהתאגיד

תמונה – טוויטר

לאחר שהתבקשה לצאת לחופשה עד אחרי הבחירות בעקבות ניגוד עניינים, מגישת הטלויזיה גאולה אבן סער, ורעייתו של שר המשפטים גדעון סער הודיעה הבוקר על התפטרותה מתאגיד השידור הציבורי.

בהודעת ההתפטרות כתבה סער, "‏הבוקר הודעתי לתאגיד השידור הציבורי על התפטרותי. תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו. שבוע טוב עם התחלות חדשות!".

בעלה גדעון סער הגיב, "גאולה אהובתי. אין עוד אחת (וגם לא אחד) כמוך. לא בחוכמה ולא במקצועיות. לא בתורת הראיון ולא בהגשה. לא בנקיון הדעת ולא בשיקול הדעת. לא ברהיטות ולא בשלמות השימוש השפה. לא ביושר ולא ביושרה. לא ברגישות ולא באנושיות. גם לא ביופי. הם איבדו יהלום. ואת, תמיד, תמשיכי לזהור למרחקים."

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה, ‏"גאולה אבן סער לא יכלה לבקר באופן אובייקטיבי את בעלה. גם לא את הקואליציה בה הוא יושב. גם לא את האופוזיציה שנלחמה בו. היא עמדה בניגוד עניינים חזיתי מול 120 חברי כנסת. כשהיא רומזת שהיא הופלתה על רקע מגדרי היא עושה צחוק מעצמה, מאיתנו ומכל מאבק שנשים ניהלו אי פעם."

מ"כאן 11" נמסר בתגובה: "קיבלנו הבוקר בצער את התפטרותה של גאולה אבן-סער מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו הייתה רבה, ייחודית ומשמעותית והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.