שומר שבת

צפו: עמית סגל תועד נופש באוסטריה ועורר סערה

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

פרשן חדשות 12 עמית סגל תחת מתקפה ברשת לאחר שתועד במהלך השבת האחרונה נופש במלון יוקרתי ולא כשר באוסטריה.

בציוץ שפרסם ישי הדס, מבכירי מפגיני בלפור לשעבר, הוא טוען כי סגל חזר לכאורה בשאלה, ‏"ישמור אותו האל מפני האמונה… עמית סגל נצפה מבלה, אוכל שותה וחוגג עם ובלי כיפה, עולה ויורד במעלית לא כשרה בשבת במלון מאד לא כשר ומאד יוקרתי אי שם בטירול אוסטריה. מקווים שהספיק להקליט ולהעביר את דיווחיו האובייקטיביים למערכת לפני כניסת השבת..".

בעקבות השמועות ברשת הגיב סגל, "‏יותר מששמרו ישראל על השבת שמר ישי הדס וחבריו לחבורת הזבל בקריים מיניסטר על השבת. נ.ב. לשים תמונה שלי ואז תמונה של נקניק כהוכחה למשהו – רמת הראיות שהיו להם בתיק הצוללות. בתמונה: הבדלה באוסטריה ואז מלווה מלכה עם שינקן טוב".

עוד כתב סגל, "אגב, קצת פרטים על צלם הפפראצי האמיץ: אם הייתם רואים, לא הייתם מאמינים. ישראל היפה בעיני עצמו, טחון, חלק ממשפחה ששהתה כאן בעודה מקוננת על הישראלים הלא מתורבתים לעומת המקומיים. ואז, לצלם בשבת משפחה דתית כולל פפראצי לסלאמי. המלון חסם אותם הערב לאירוח עתידי. אלה הפילוסים האמיתיים."

מתוך הטוויטר של ישי הדס
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.