מה דעתכם?

עידן עמדי תוקף: "הוא לא הצעצוע שלכם"

תמונה – אינסטגרם

ניצול ציני? הזמר עידן עמדי תוקף את חברת הסלולר 'פרטנר' שבחרה להציב כפרוזנטור את הזמר סטטיק שנמצא בתקופה אישית קשה וסוערת לאחר שנפרד מאישתו שרית וגם משותפו המוזיקלי בן אל תבורי.

סטטיק בראיון לגיא פינס על הפרידה מאישתו שרית פולק. (ערוץ 12)

בפוסט שפרסם כתב עמדי, "אתמול בלילה ראיתי פרסומת של חברה סלולרית, עם אותו אמן שעובר איזה משבר בחיים הפרטיים שלו ובקריירה שלו ועדיין המפרסם החליט להעמיד אותו בפרסומת ולשיר lonely (בודד).

עמדי הוסיף, "חשבתי על איש הקריאייטיב שכתב את הפרסומת הזאת, וחשבתי אם הוא היה עובר משבר בחיים הפרטיים. הוא היה מוכן לעשות איפור שיער ולשיר על זה. ואחרי זה לראות אותו מתראיין זה היה מכווץ לב, ראיתי שעובר עליו משהו.

לסיום כתב עמדי, "אני לא תמים ויודע שמעורב פה הרבה כסף, אבל יש מקום לרגישות. בסוף קניתם פרזנטור בגלל הערכים שהוא מייצג, לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם."

צפו והגיבו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.