תיעוד מרגש

אייל גולן: "כאבא לחמישה ילדים ההודעה הזאת קרעה לי את הלב"

תמונה – אינסטגרם אייל גולן

הזמר אייל גולן שמקבל הרבה פניות לסרטוני יום הולדת, קיבל בימים האחרונים הודעה ששברה את ליבו וגרמה לו לארגן מסיבת ענקית לילד בן 14 שסובל מחרם.

בפוסט שפרסם אייל גולן הוא משתף, "לפני כמה ימים קיבלתי הודעה ממשפחה של ילד בשם אופז שחגג השבוע יום הולדת 14, משפחתו סיפרו לי שהוא עובר חרם בבית ספר ולא יכול לחגוג כי החברים לא רוצים לבוא וביקשו סרטון ברכה בשביל לעודד אותו. כאבא לחמישה ילדים ההודעה הזאת קרעה לי את הלב וגרמה לי להחליט שאני עושה לו בהפתעה חגיגה כפולה ומכופלת ופשוט מזמין אותו למשפחה הענקית שלי יחד איתכם על הבמה בקיסריה כדי לעשות לו יום הולדת כמו שמגיע לו וכמו שמגיע לכל אחד, לחגוג בענק ולהיות שמח ומאושר.

לסיום כתב גולן, "לצערי אני שומע וחווה המון סיפורים של חרמות של אנשים שגורמים לחברים שלהם להגיע למקומות קשים וכואבים, שהיד קלה על המקלדת ואני פשוט לא מצליח להבין את זה. למילים שלנו יש המון כוח ומילה הכי קטנה יכולה לחרב עולם שלם בן אדם ובטח של ילדים שהם כל כך רגישים. התפקיד שלנו בתור הורים הוא להעביר את המסר לילדים שלנו ולדאוג שמקרים כאלו לא יקרו. שימו לך למילים שלכם, שימו לב למעשים שלכם ותמיד תפזרו אהבת חינם!".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.