"תראו מה זה גיבור"

הסתבך: העיתונאי החרדי כינה מחבל "גיבור" והושעה

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת

העיתונאי החרדי הפרובוקטיבי ישראל פריי פוטר הבוקר לאחר שחילק שבחים למחבל שנתפס ביפו עם נשק ומטענים ובחקירתו הודה כי תכנן לבצע פיגוע המוני בתל אביב נגד חיילים.

בציוץ שפרסם אמש שיבח פריי את המחבל שנתפס רגע לפני שביצע פיגוע, "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו – הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה". מנהל התיכון רם כהן שיבח את פריי על הציוץ האמיץ לטענתו.

הציוץ הפרובוקטיבי עורר סערה ברשתות החברתיות וגרם לפיטורו של העיתונאי פריי. בהודעת ערוץ התקשורת נכתב, "דמוקרטTV והנהלת תנועת דרכנו הודיעו על השעיה מיידית של העיתונאי ישראל פריי, בעקבות התבטאות קיצונית ולא ראויה שפרסם אתמול בטוויטר."

עוד נמסר, "תנועת דרכנו וערוץ דמוקרטTV מייצגים את הערכים של הרוב המתון ונתמכים, בין השאר, בתרומות חודשיות קבועות של אלפי ישראליות וישראלים. אין לאמירה של פריי קשר לערכי התנועה, היא נאמרה על דעתו האישית בלבד ואנו מתנערים ממנה מכל וכל. בדיוק כפי שלא היינו מקבלים אמירות התומכות בטרנספר או תליית תמונה של ברוך גולדשטיין, כך אנו מסרבים לקבל אמירות כמו זו של פריי. זוהי לא דרכנו, נמשיך לקדם את השיח המתון תוך שמירה נחושה על הדמוקרטיה."

לסיום האשימו גם את פריי בהתנהגות לא ראויה, "הנהלת הערוץ גם מצטערת על כך שחברות וחברי הצוות נאלצו להתמודד עם התנהגות לא ראויה אתמול מצד פריי, לה היו עדים רבים באולפני השידור של הערוץ. אנחנו מחויבים לעיתונות נשכנית ומקצועית אבל לפני הכל מחויבים לסביבת עבודה נקייה מאלימות והתנהלות פוגענית. פריי יזומן לבירור בימים הקרובים."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.