ללא בושה

חיים אתגר: "התנהלות חסרת אחריות, שערורייתית, אין בושה"

תמונה – אינסטגרם חיים אתגר

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר יוצא במתקפה נגד שרת הפנים איילת שקד שלא פורשת מהמירוץ לבחירות ומבזבזת על הקמפיין מיליוני שקלים מכספי משלם המיסים, למרות שהיא לא עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים.

בסרטון שפרסם תקף אתגר בחריפות את שקד, "אני מתסכל על ההתנהלות של השרה איילת שקד בימים האחרונים, אין בושה. ואני שם רגע בצד את מה שעשתה לצידו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, אחד המהלכים השערורייתיים בתולדות הפוליטיקה הישראלית".

אתגר הוסיף ותקף, "אז היא רצתה להמשיך הלאה בפוליטיקה, אז היא חברה ליועז הנדל והם הקימו ביחד משהו מפואר וזה עלה כסף והרבה כסף וזה כסף מהכיס שלנו. אבל מהר זה לא הסתדר להם אז הם פירקו את החבילה והכסף שלנו הלך… ועכשיו היא רוצה להמשיך הלאה, אז עוד פעם יש פוסטרים ועניינים וזה עולה כסף, הרבה כסף מהכיס שלנו ולפי הסקרים היא אפילו לא עוברת את אחוז החסימה. ואני אומר אין דברים יותר טובים לעשות עם הכסף הזה בתקופה שיש עליית מחירים שאין לאנשים מה לאכול? זאת התנהלות חסרת אחריות שערורייתית. אין בושה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.