מקרה חמור

דוגמן ידוע נעצר בחשד שתקף את בת זוגו

תמונה – ארכיון לע״מ

 בית משפט השלום בתל אביב האריך היום ביממה נוספת את מעצרו של דוגמן מתל אביב שנעצר בחשד שתקף את בת זוגו. כך פירסם עיתונאי ׳ישראל היום׳ ערן סויסה. זהותו של הדוגמן לא הותרה לפרסום לפי בקשתו של עורך דינו. נודע כי בעבר הסתבך השחקן במעשי הונאה

אתמול בערב הוזעקו שוטרים לדירת הדוגמן ובת זוגו לאחר שאמה של בת הזוג התקשרה למשטרה. האם אמרה לשוטרים, כי בתה שלחה לה הודעה, שהדוגמן תוקף אותה מוקדם יותר. כאשר השוטרים הגיעו לדירה הדוגמן סירב לפתוח את הדלת,  השוטרים הזעיקו כוחות כיבוי כדי שאלה יפרצו את הדלת. כאשר השוטרים נכנסו לדירה הם הבחינו לטענתם בבת הזוג בוכה ומפוחדת. עוד הבחינו השוטרים, כי על גופה יש חבלות.

הדוגמן נעצר, אך בחקירתו הכחיש כי פגע בבת הזוג. לטענתו, היא זו אשר גמרה לעצמה את החבלות. הדוגמן הובא לדיון בבית המשפט, שם ביקשה המשטר לעצור אותו למשך שישה ימים. אולם השופטת קבעה, כי מעצרו יוארך ביממה. בהחלטתה ציינה השופטת כי: "עיון בגרסאות השונות מלמד על כך שמדובר במערכת יחסים מורכבת וניתן לכנותה גם כבלתיבריאה". ייתכן, שהמשטרה תבקש מחר שוב להאריך את מעצרו. כאמור, לבקשת עורך דינו, השופטת אסרה לפרסם את זהותו.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.