התפתחות בפרשיה

בת זוגו של הכדורגלן שנחשד באלימות כלפיה: ״אין עליי חבלות של אלימות״

תמונה – ארכיון לע״מ

יממה אחרי שנעצר שחקן הכדורגל שנחשד באלימות כלפי בת זוגו, הערב התראיינה לערוץ הספורט האישה שלכאורה הותקפה וסיפרה את הצד שלה, על מה שקרה בלילה שהתחיל בדירה של השניים והסתיים בתא בתחנת שרת בתל אביב.

״היה ריב קלאסי בין בני זוג, התווכחנו על איזה מקרה", בת זוגו של הכדורגלן פתחה את דבריה, "הוא אמר כמה דברים, ואני לא רציתי לשמוע את מה שהוא אמר. זה התחיל לעלות בטונים, בעיקר מהצד שלי שצעקתי בהיסטריה שאני רוצה ללכת. אני צעקתי יותר ממנו, וזה מה שהם למעשה שמעו וגרם לשכנים להגיע".

״לא היה מגע פיזי ולא מכות. אני רציתי לצאת מהבית כדי להביא כמה דברים מהמסדרון, וברגע שיצאתי להביא את הדברים יצאתי בעצבים והוא תפס אותי ביד וביקש לקחת בעצמו את הדברים", בת הזוג המשיכה, "כנראה שבזמן שהוא תפס את היד שלי, אז השכנים ראו. הכדורגלן הוא זה שרצה להביא את הדברים והתעקש לסחוב את הדברים, ולכן היה ויכוח. ראיתי כמה שכנים שיצאו מחוץ לדלת, אבל הם לא דיברו איתנו ולא התערבו".

״אין עליי חבלות של אלימות״ מוסיפה האישה, ״היה לי כחול ביד, וזה משהו ישן שאפילו לא שמתי לב אליו", היא המשיכה, "אין לי שום חבלה על הגוף, זה לא נכון".

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "בת זוגו של הכדורגלן שנחשד באלימות כלפיה: ״אין עליי חבלות של אלימות״"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.