מסכימים איתה?

מפתיעה: רינה מצליח יוצאת להגנת בן גביר

תמונה – ערוץ 12

מגישת הטלוויזיה העיתונאית רינה מצליח, יוצאת להגנתו של יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר ומשיבה אש לעיתונאי השמאל שדורשים להדיר את בן גביר מהאולפנים.

במהלך דיון באולפן תקפה מצליח, "מי שאישר לבן גביר להתמודד לכנסת זה בג"צ. מי שבחר בבן גביר זה הציבור הישראלי. מספר הפתקים שהכניסו את בן גביר לכנסת זה בדיוק אותו מספר פתקים שהכניס את גנץ, את יאיר לפיד ואת איימן עודה. הפתק בקריית ארבע והפתק במעוז אביב, על פי חוקי הדמוקרטיה יש להם את אותו כוח. אז יש פה חבר הכנסת שנבחר על ידי הציבור ואין לנו, ואין לאף עיתונאי את הזכות להגיד 'הוא קיצוני מדי אז אני לא נותן לו במה'".

מצליח הוסיפה, "בן גביר הוא איש ציבור תקשורתי שיודע לעשות פוליטיקה. איך לראיין אותו זה כבר סיפור אחר. אתה מראיין אותו בדרך כלל על מעשיו, על התבטאויותיו, ואתה מעמת אותו עם דברים שהוא עשה ואמר. זה שיש פוליטיקאים שמעדיפים ללכת להתראיין בפרפר נחמד ובתכניות שמלטפים אותם, זו כבר בעיה שלהם. אבל בן גביר מגיע לאולפנים, מתמודד עם הטענות נגדו".

לסיום אמרה מצליח, "אבל הכי מכעיס אותי זה מי שחושב שעיתונאי מחליט לאיזה נבחר ציבור כן מגיעה חשיפה, ולאיזה נבחר ציבור מגיעה פחות חשיפה. אז לא, לאיימן עודה, לאיתמר בן גביר, ולבני גנץ מגיעה מאיתנו את אותה חשיפה בהתאם לאותם מעשים חדשותיים ולהתבטאויות שלהם בשטח".

צפו במונולוג

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.