בהומור

לא מצביע ביבי? נדב אבוקסיס מבהיר מהשבי

תמונה – טוויטר נדב אבוקסיס

לאחר שדובר צה"ל לשעבר אביב בניהו הפיץ כותרת ישנה מהעיתון וגרם לסערה ברשתות החברתיות, הקומיקאי נדב אבוקסיס מתייחס לסערה נגדו ברשת בסרטון הומוריסטי שפרסם מהשבי אצל הביביסטים ברשת.

בציוץ שפרסם בניהו הוא צירף כותרת ישנה מהעיתון וכתב, "אני מבין את ‎נדב אבוקסיס ,הילדים והנכדים שלו ושלי ילחמו כנראה באותו הטנק ויגנו על אותה פיסת ארץ. גם לנו יש עוד מה לעשות כאן. אפשר להיות בימין או שמאל, אבל אנחנו צריכים לחיות יחד תוך התבססות על 90 אחוזי ההסכמה ביננו וניהול נכון של היתר. אי אפשר עוד עם ההסתה והפלגנות. של כולם."

אבוקסיס מיהר להבהיר את השמועות בסרטון הומוריסטי מהשבי אצל הביביסטים, "הכותרת הזו מ2017! רצה כבר שנים בכל מערכת בחירות כאילו זה מאתמול. אז הבהרה: היא לא מייצגת את מה שאני חושב עכשיו, אני בטח לא אצביע לשמאל ואם זה מעניין אתכם למי אצביע אז יופי".

צפו

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.