חוזרים לבלפור?

רביב דרוקר: "הדרך לעצור את השלטון הדורסני היא רק דרך הפגנות המוניות"

תמונה – צילום מסך כאן חינוכית
רביב דרוקר במתקפה נגד מירב מיכאלי על נאומה לאחר הבחירות - אופירה אסייג מבקשת מנתניהו לנהוג בממלכתיות כי היא מכירה כמה משפחות שרוצות לעזוב את הארץ - וגם: מה חושב אולמרט על הניצחון של נתניהו?

ניצחון מוחץ לימין: מגיש הטלוויזיה רביב דרוקר מתייחס לניצחון הגדול של ראש הממשלה הנבחר נתניהו ומזהיר מפני הפגנות המוניות.

בראיון לרדיו 103 אמר דרוקר, "הדרך לעצור את השלטון הדורסני שעומד לבוא לפה היא רק דרך הרחובות והפגנות המוניות".

דרוקר הוסיף ותקף את מירב מיכאלי על נאום הכישלון המנותק, "אחת ההופעות המבישות שראיתי מפוליטיקאית, היא רק מבזה את עצמה. היא לא צריכה להישרדותה הפוליטית, אלא לדאוג שהיא יכולה לשבת בבית קפה בת"א בלי שאנשים יתרחקו ממנה".

אינסטגרם

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג התייחסה לניצחון המוחץ של הימין בטור לאתר מאקו, "אני מצפה מנתניהו שהקדנציה הזאת תהיה שונה, משכילה, אחראית, מחברת, לא מפלגת וחלאס עם ההפחדות. תנסה בגילך המופלג לשמש דוגמה ולהיות ראש הממשלה של כולם, כי אני מכירה כמה משפחות שכבר עוזבות את הארץ בגללך."

רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, שהצביע למפלגת העבודה אמר בראיון לניסים משעל ברדיו 103, "להפוך את מרב מיכאלי למי שאשם בתוצאות זה שטחי, לא רציני ולא משקף את המציאות הפוליטית. אני ממליץ להרגיע את הניתוחים שנעשים בלהט הרגע. מרצ? האחראי העליון הוא לפיד, הוא לא הצליח לשכנע את בל"ד, המשותפת ורע"מ לעשות הסכמים". ‎

הקומיקאית עינב גלילי הותקפה ברשת לאחר שהביעה סלידה ממפלגת בל"ד, "חברות, בכפוף לשנת לידה מצערת, הייתי פמיניסטית לפני שרובכן רכשתן חזיה ראשונה. נוחו מההטפות. אני מאמינה בשוויון מלא, וגזענות היא בעיניי תועבה, אבל כשתומא-סולימאן מהללת בלהט את מי שרוצה לרצוח אותי ואת ילדיי, אוותר -ברשותכן או בלעדיה – על שירותיה עבורי בועדות הכנסת".

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "רביב דרוקר: "הדרך לעצור את השלטון הדורסני היא רק דרך הפגנות המוניות""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.