מעיתונאית לשחקנית

רינה מצליח צועקת: "יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לשם?"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

מגישת הטלוויזיה לשעבר רינה מצליח שהתפטרה אחרי 40 שנה מחברת החדשות לטובת תפקיד בסרט דוקו, יוצאת במתקפה נגד העיתונאי עמית סגל שהחליף אותה בתפקיד מגיש התוכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 12.

בהקלטה שפרסם העיתונאי דוד ורטהיים באתר וואלה, נשמעת מצליח תוקפת בחריפות את הטענה שאין עיתונאים ימנים בערוצי התקשורת בישראל, "עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם כי הם לא יצאו בעצמם מהארון הימני…. תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך".

מצליח הוסיפה בצעקות, "על מה את מדברת? אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים".

שדר רדיו גלי ישראל נועם פתחי הגיב, "רינה מצליח היתה צריכה ללכת הביתה כבר מזמן אחרי שאמרה בשידור: "תומכי נתניהו אומרים כי יצביעו לו גם אם יאנוס את הבת שלהם". אני כבר שעה מחפש התנצלות שלה על זה ולא מוצא. אז תכל'ס חברת החדשות עשתה לה שנתיים וחצי טובה כשהמשיכה להעסיק אותה."

תיעוד: רינה מצליח זועמת על פעילי אומץ

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "רינה מצליח צועקת: "יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לשם?""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.