מונולוג מצמרר

איילה חסון חושפת בדמעות: "זה לא עובר לעולם"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

5 שנות מאסר בלבד: על רקע הסערה הציבורית על העונש המקל שפסק בית המשפט על צעיר בדואי שתקף ילדה בת 10 בביתה שבדרום, העיתונאית איילה חסון, חשפה הבוקר בראיון לכאן ב' על הטרדה קשה שעברה בילדותה.

"אני ילדה בת 10-11 עברתי פגיעה מינית. שזה אלפית ואלפית ממה שהילדה הזו עברה. אדם מטונף וזר דחף את הלשון לתוך הפה שלי. ואני אומרת לכם, שזה לעולם לא עובר. כשאת ילדה, חסרת אונים וחסרת יכולת להתמודד עם דברים כאלה ולא מבינה בכלל את העולמות האלה, זו צלקת לכל השנים".

עוד אמרה חסון בכאב, "אני למזלי, משמה נהייתי לוחמת. אני רצתי וסיפרתי להורים שלי והם הגנו עליי. ילדה כזו בכלל יכולה להעיד? תגידו אתם מטורפים? תחשבו שזו הילדה שלכם או הנכדה שלכם ולא איזו ילדה מהדרום… מה נהיה פה? פלא שאני רותחת על מערכת המשפט עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם?".

אמש גזר בית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע, חמש שנות מאסר ו70 אלף שקל פיצוי, על צעיר בדואי 17 שהואשם בהתפרצות לבית מגורים, גניבה וכן מעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה, שלא בהסכמתה החופשית, בבית הוריה. כאשר הפרקליטות ביקשה לגזור עליו שבע שנות מאסר.

האזינו

25 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.