פרובוקטור

זהבי הציע לחרדים לתלות את עצמם עם תפילין והושעה

תמונה – רדיו 103

איש התקשורת נתן זהבי שמרבה להסתבך בפליטות פה וקללות בתוכנית היומית שלו ברדיו 103, שוב מעורר סערה ברשת בעקבות דבריו נגד יהודים שמניחים תפילין.

במהלך שידור ברדיו 103 תקף זהבי, ״כל הדרעקס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע. לכו קיבינימאט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת נרות ועם התפילין, הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שלא הם עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".

מרדיו 103 נמסר: הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ״ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך.

העיתונאי החרדי ישי כהן תקף, ‏"איך האיש הזה מקבל זמן שידור? איך? מדבר כמו אחרוני האנטישימים. הזיה.כמה שנאה יש בו. להקיא עליו ועל מי שפותח לו מיקרופון".

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.