כך זה נראה

תיעוד: נאור ציון מקלל ומאיים על גבר ברחוב

תמונה – טיקטוק נאור ציון

הקומיקאי נאור ציון שכבר הסתבך בעבר בתקיפה ונשלח ל 120 שעות עבודות שירות, תועד כשהוא מקלל ומאיים על גבר אתיופי ככל הנראה שיכור.

בתיעוד שפרסם העיתונאי ערן סויסה, נראה ציון צורח ״תתחיל אתה. תיתן מכה יא בן…… תן את המכה נראה אותך. אם אני לא על תנאי אני הורג אותך״.

נאור ציון מסר בתגובה: "ישבתי בפורטה דל נונה כיכר מלכי ישראל 13 הגיע מישהו לשולחן שלי והתחיל לקלל אותי בזמן שאני מדבר בטלפון. ביקשתי שיניח לי כי בשיחה חשובה והוא התיישב לי בשולחן והמשיך לקלל ולאיים, המלצרים והמלצריות היו עדים למה שקרה וביקשתי מהם להזמין משטרה והם עשו זאת. הוצאתי את הנייד וניסיתי להוציא ממנו את מה שאמר והוא המשיך בשלו. המשטרה הגיעה עיכבה אותו לחקירה במקום וביקשו ממני להגיש תלונה במשטרה וזה מה שעשיתי".

לפני כשנה, הסתבך הקומיקאי נאור ציון, לאחר שהורשע בתקיפת אדם בקניון רמת אביב. בית המשפט גזר על ציון 3 חודשים מאסר על תנאי, 150 שעות- פיצוי לתועלת הציבור ופיצוי של 10,000 שקלים לאדם שאותו תקף.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
33 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.