מתנצל בכאב

בן אל תבורי חושף: "מאובחן במניה דיפרסיה מגיל 18"

תמונה – אינסטגרם

אחרי שנפרד בהפתעה משותפו המוזיקלי סטטיק ועזב למיאמי, הזמר בן אל תבורי מתנצל על ההקלטות המביכות וחושף בפוסט כואב שהוא סובל ממאניה דיפרסיה.

בפוסט מרגש שפרסם כתב בן אל לבנו תו, "ילד שלי, זה היום שלך. היום אתה בן 4 מי היה מאמין.. איך הזמן טס. אתחיל בזה שלצערי בחודשים האחרונים דלפו הקלטות אישיות ביני לבינך אמך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל כי הם לא באמת היו מכוונים אליך. אבל אתה תשמע. לצערי הרב לא יודעים…אבל אני מאובחן במניה כבר מגיל 18 .שלפעמים מתפרצת, במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש".

"אז ילד יקר שלי שתדע שכלום לא היה מכוון אליך, ואני מצטער על המילים הקשות. המניה זה לא תירוץ לשום התנהגות, ושום צורת דיבור ..ואני מצטער בין היתר בפני כל מי ששמע את ההקלטות ..ולעולם לא אסלח לעצמי שנתתי לעצמי להגיע למקום הזה.

אני יושב כל יום עם עצמי, כל רגע ומתגעגע אליך. מתגעגע לחיבוק ,לריח , לעיניים שלך. אני כותב בדמעות כי בא לי שפשוט תקפוץ עלי , ותחבק אותי כלכך חזק במיוחד אחרי התקופה המחורבנת הזאת ותגיד לי שאתה אוהב אותי .תו תו אני מאחל שבעזרת ה׳ תגדל ותהיה גבר גבר ואני יעשה הכל. אבל הכל. כדי שאתה תתגאה בי. ותזכור תמיד שאתה הילד שלי.

אני אוהב אותך עד כלות נשמתי . ולא משנה מה יגידו רעשי הרקע אתה תמיד בראש שלי ,בלב שלי, ו בחיים שלי. המון מזל טוב עד 120. תודה לך שבאת לעולם. תודה לך שאתה קיים. אבא תמיד אוהב ויואהב אותך, לא משנה מה יגידו לך. אל תתיחס לרעשי רקע. תמיד לצידך אבא.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.