מאמינים לו?

שובר שתיקה: אייל גולן מאשים את המתלוננות בסחיטה

תמונה – אייל גולן

לא מתנצל: אחרי עימות במשטרה עם הצעירות המתלוננות נגדו, הזמר אייל גולן מגיב לטענות ומאשים כי ניסו לסחוט אותו.

בסרטון שפרסם טען גולן, "זה היה אירוע שחיכיתי לו זמן רב. אחרי תביעה אזרחית חסרת בסיס שהן הגישו נגדי, הן הבינו שאין שום יסוד לטענות שלהן. מדובר בשלל גרסאות שהשתנו עם השנים, כשכל גרסה סותרת את הגרסה האחרת. ולכן הן הגישו תלונה למשטרה, מתוך מחשבה שאני אבהל ואסחט למלא את הדרישות הכספיות שלהן."

גולן הוסיף, "תודה רבה על האהבה והתמיכה שלכם. זה נותן לי כוח לעמוד חזק מול הרדיפה הזאת. ודבר נוסף, ברור שאם הייתי משלם כסף שום דבר מהתלונות והתביעות לא היה קיים. אבל לא הסכמתי לכך משום שאני יודע שלא נפל רבב במעשיי. אנחנו כולנו תומכים ותומכות בכל מי שחוותה או חווה פגיעה מינית. זה חמור ביותר. אבל אנחנו לא יכולים להשלים עם נסיון לקחת את הערכים המקודשים של המאבק בהטרדות מיניות ולאפשר לזה להיות כלי בידיים של מי שמפיצים שקרים בוטים, כשהאמת והעובדות מתארות סיפור אחר לגמרי."

צפו

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.