התעללות בילדים

דניאל גרינברג זועמת: "סופו יהיה מרררר מאודדד"

תמונה – אינסטגרם

גרושתו ואם ילדיו של הזמר הפופולרי אייל גולן, הדוגמנית דניאל גרינברג, מפרסמת סרטון התעללות קשה בילדים חסרי ישע בגן ילדים.

בסטורי זועם שפרסמה גרינברג היא כותבת, "אני עם דמעות בעיניים. צמרמורות בכל הגוף וגלי חום. אני אפילו לא הצלחתי להקשיב עד הסוף. אני פשוט לא מאמינה שקיימת זוועה כזאת. אני לא רוצה לחשוב אפילו מה אותם הורים מרגישים ועוברים. אני הייתי מאושפזת מהתקף לב! האלימות הזאת בגני הילדים המקרים האלה? אלו דברים שלא יכולים לקרות!!! פשוט לא יכולים לקרות!!! הבהמות האלה צילקו הורים וילדים לכל החיים כי בחרו מקצוע שלא מתאים להם!!! זאת פשוט טראומה!!!!

גרינברג הוסיפה ותקפה את החוק שמונע מהורים לגשת למצלמות בגנים, "איך החוק אומר שלהורים אין גישה למצלמות??? איך??? מה זה החוק המטומטם הזה????? מי יתן לנו ביטחון??? אמון???"

לסיום התחרפנה גרינברג, "אמלההההה אני מתחרפנתתתתתתת האחד או אחת שתיגע באחד מהילדים שלי סופו יהיה מררררר מאודדדד!! אבל מאוד!!! זה יותר גרוע מלהיות מחבלללללל זה להתעלל בילדים ותינוקות תמימים וחסרי ישע!!!! טפי!!!! שה' יסלח לי אבל מגיע לכם למות. כן ועד כדי כך. גם כן מדינה עם חוקים פח! גועל נפש!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.