לשון הרע

לא שותק: בנט איים בתביעה, העיתונאי התנצל וישלם

תמונה – ערוץ הכנסת

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא נשאר חייב לעיתונאי החרדי יאיר לוי,שפרסם ברשת הטוויטר תמונות של בית מפואר וטען כי זה הבית של בנט אחרי שיפוץ שקיבל על חשבון הציבור.

בציוץ שפרסם מוקדם יותר השנה כתב לוי, "תיעוד מבית ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר השיפוץ שעלה לרשת: קיבינימאט שהבוקר אני רואה בסופר אישה אמא לילדים (נורמטיבית לחלוטין) מחזירה מוצרים כי הכסף לא הספיק לה, והשלמנו לה את מה שהיה חסר. כל עוד המיליונר הזה לקח 50 מיליון שקל מהקופה הציבורית בכדי לפנק את עצמו".

"עיון ביתר הפרסומים שלך מלמד כי הפרסום נעשה בכוונת מכוון לפגוע במר בנט, לבזות אותו, לייחס לו מעשים בלתי מוסריים ואף פליליים", טען בנט במכתב התראה ששלח ודרש התנצלות ופיצוי של עשרת אלפים שקלים שיתרמו לנזקקים.

הבוקר פרסם לוי התנצלות ברשת הטוויטר, "אני מתנצל בפני ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט על שהוצאתי את דיבתו בפרסום דבר שקר כאילו שיפץ את ביתו הפרטי על חשבון המדינה, כאשר בפועל מדובר היה בהצבת אמצעי אבטחה סביב ביתו על פי דרישות השב"כ.
בנט נענה לבקשת השב"כ שלא להיכנס למעון בבלפור בשל הצורך לבצע עבודות שידרוג אבטחה חיוניות.

עוד כתב לוי "לא בושה להתנצל היכן שטעיתי כי אם גאווה. לא פרסמתי במודע דבר שקר, אלא חשבתי בטעות שהתמונה שפורסמה ברשת היא נכונה וזה נעשה בתום לב, כרגע שהוברר לי שזה לא נכון שלחתי התנצלות כנה. בפרסום שלי כתבתי במפורש ע"פ מה שפורסם ברשת, כלומר לא קבעתי שאכן כך הדברים. ועדיין אני לוקח אחריות מפיק לקחים ולא רוצה אגורה מאיש למרות אלפי הפניות.

בנט פרסם בתגובה, "האמת יוצאת לאור. כראש הממשלה נמנעתי מעיסוק בדיבה כי סברתי שתפקידי לספוג, ‏אך אני מבין כעת שאין ברירה: הנושא אינו בנט אלא עתיד המדינה שלנו ועצם קיומה. ‏עלינו לכבות את מכונות הרעל אשר מזהמות את חיי כולנו.

בנט הוסיף והזהיר, "‏אתרום את מלוא הסכום לעמותת אור למשפחות חללי צה״ל. מפיצי דיבה נוספים נתבעים כעת, וכך ייעשה מעתה. לא אשתוק יותר. אחים אנחנו."

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.