כך זה נראה

כמעט מכות: מישל טרוני פגש עיתונאי שעשה עליו תחקיר

תמונה – דניאל אלעזר טוויטר

אושיית הרשת מישל טרוני נקלע לעימות קולני בלב תל אביב עם תחקירן 'כאן 11' דניאל אלעזר שפרסם עליו תחקיר בטלוויזיה לפני כשנתיים.

"במקום להשפיל את פרצופו ולהסתתר עמוק עמוק אחרי מה שעולל לכל כך הרבה משקיעים מסכנים, מישל טרוני פגש אותי ברחוב באמצע צילום, התחיל להטריד אותי, לדחוף ולהתנהג בבריונות. תלונה נגדו תוגש במשטרה. כמו שכבר אמרתי בעבר, בושה לכל חברה, עירייה או גוף שממשיכים לעבוד עם הצמד הזה", כתב אלעזר.

אלעזר הוסיף, "אם עוברי אורח לא היו משתלטים ומפרידים לא מופרך לחשוב שזה היה מסתיים גם באלימות מצידו."

דניס חרקוב, שותפו העסקי של מישל הגיב לציוץ שפרסם אלעזר, "דניאל, שמעתי שערוץ כאן 11 נסגר בקרוב ושבקרוב תצטרך לחפש עבודה. אתה דווקא שחקן לא רע (במיוחד תפקיד של מישהו לחוץ ממה שהולך לצאת עליו בקרוב) – אשמח לזמן אותך לראיון עבודה אצלנו, תיהיה עובד שלי אולי אני אצליח לגרום לך להפסיק לשקר.

דניס הוסף ושיגר איום מרומז, "אה, ודניאל, רוצה לספר לעוקבים שלך כמה פעמים (ועל מה) נחקרת באזהרה במשטרה בחייך? כי לעומתך אני ומישל לא נחקרנו מעולם. לא נורא, גם אם לא תגלה להם הם בקרוב יידעו. כשאני אסיים איתך אתה זה שהולך להשפיל את הפרצוף שלו ולהסתתר עמוק עמוק באיזו מחילה, אני רק עכשיו התחלתי – מזמין את העוקבים שלך ללכת לצפות בסרטונים שעלו אצלי ברשתות ועוד הרבה בדרך".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.