מה דעתכם?

דיסטל נגד דרוקר: "זוהי הסתה מפורשת לרצח"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הודיעה על הגשת תלונה במשטרה נגד עיתון 'הארץ' על התמונה שצרפו לכתבה של רביב דרוקר שקרא להפגנות המוניות שהמדינה לא ראתם מעולם.


(צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת)

במאמר דעה שפרסם הבוקר העיתונאי רביב דרוקר בעיתון 'הארץ' תחת הכותרת "כן למחאה המונית, מן הסוג שהמדינה לא ראתה", צורפה תמונה מפסל בו נראה ראשו של נתניהו על הרצפה.

"זוהי הסתה מפורשת לרצח. השמאל חושב שנתניהו הוא אקסטריטוריאלי ונגדו מותר ואף רצוי הכל. כן, גם קריאה לרצח. אין שום מדינה מערבית מתוקנת שבה ההשתוללות האלימה והכאוטית הזאת עוברת את הרף הסביר ולכן בדקות אלה ממש ח״כ קרעי, ח״כ אוחנה ואני מגישים תלונה רשמית ליועמ״ש ולמשטרה", הודיעה דיסטל.

בראיון לרדיו 103 אמר דרוקר, "כל דבר במסגרת החוק – הפגנות המוניות אינסופיות שימשיכו וימררו את חיי הממשלה הזו וחברי הכנסת שלה ויתנו לה להבין שזה לא יעבור בקלות"

מהאתר הארץ נמסר בתגובה, "רביב דרוקר קרא במאמרו למחאה המונית נגד המהלכים האנטי-דמוקרטיים שמתכננת הממשלה המיועדת. חופש ההפגנה איננו רק חוקי בישראל (עדיין), אלא גם זכות יסוד בסיסית במדינה דמוקרטית".

עוד נמסר, "בתמונה שנלוותה למאמרו הופיע פסל מוזהב של בנימין נתניהו שהוצב בכיכר רבין בידי האמן איתי זלאיט ב-2016, והופל במחאה בידי אזרחים. אין ולא היה במאמר, או בתמונה, משום דבר הסתה וחלילה שלא לרצח. אנו דוחים מכל וכל את התלונה המופרכת ליועצת המשפטית לממשלה שכל מטרתה להשתיק את העיתונות והביקורת הציבורית. מדובר ברדיפה פוליטית ותו לא".

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.