לא שותק

צפו: יאיר נתניהו מגייס כספים למלחמה בשמאל

תמונה – יאיר נתניהו

אחרי שנאלץ לשלם כחצי מיליון שקלים על תביעת דיבה שספג, יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הנכנס, מגייס כספים ברשת למען מאבק משפטי בתביעות נגד הימין.

בסרטון שפרסם יאיר נתניהו לעשרות אלפי עוקבים ברשת, הוא מבקש לתרום למאבק המשפטי, "שמים סוף לטרור המשפטי נגד אזרחי הימין של ישראל! בתקופה האחרונה התפתחה תופעה הזויה אצל השמאל בישראל, כאשר הם משתיקים, מפחידים ומרוששים אזרחים ימנים, באמצעות תביעות השתקה הזויות וחסרות כל בסיס. התופעה הזאת היא סכנה חמורה ביותר לחופש הביטוי בישראל, שבלעדיו אין דמוקרטיה."

נתניהו הוסיף, "הצטרפו לקמפיין גיוס ההמונים שנועד להשיב מלחמה לשמאל! הכסף מיועד, בין היתר, לספק הגנה משפטית לאנשי ימין שנפלו קורבן לתביעות השתקה, וגם לתביעות כנגד דיבה והכפשות של השמאל כלפי אזרחים ימנים."

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.