מה דעתכם?

נדב אבוקסיס זועם: "מה שמתחולל כרגע הוא חרפה"

תמונה – נדב אבוקסיס אינסטגרם

על רקע הדיווחים על דרישות מוגזמות של המפלגות החרדיות והציונות הדתית, הקומיקאי נדב אבוקסיס תוקף את מפלגות הימין ואת ראש הממשלה המיועד נתניהו.

בפוסט זועם שפרסם אבוקסיס הוא תוקף, "ולא יקום לו חבר כנסת או שניים ואולי יותר, מהליכוד, אחד עם ביצים ויאמר לנתניהו; ״עד כאן״? כזה שיזכיר לנתניהו מהי מפלגת הליכוד, מהם הערכים עליהם ובגינם קמה ולא יתן ידו לביזה. מה שמתחולל כרגע הוא חרפה. גם אחרי ה ״אל תדאגו, יהיה חשמל בשבת (תודה, אבל אני כבר מסודר עם סוללות)", רמז אבוקסיס על דרישת החרדים לייצר חשמל בנפרד לשבת.

אבוקסיס הוסיף ותקף, "לו בנט ולפיד היו מבטיחים עשרה אחוז ממה שעושה כאן נתניהו, אלוהים ישמור איזו מהומת עולם היתה קמה כאן. משרדים מתפרקים, החינוך מחולק ל4, כמו היה תרנגולת מרוטה אחרי שחיטה. משרדים נתפרים רק כדי לדאוג לעוד ג׳ובים והכל כי ״גם הם עשו!"

לסיום כתב אבוקסיס, "משתדל לא לצפות כמעט בחדשות, לא להאמין לכל ספין, אבל החודש האחרון הוא ביזיון לליכוד, לימין ולמדינה. אה כן, לא הצבעתי לליכוד".

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.