יקבל?

מיליונר ערבי מוכן לשלם הרבה על הגלימה של מסי

תמונה – אינסטגרם

אחרי הסערה ברשתות החברתיות על הגלימה שהלבישו את מסי בגמר המונדיאל, בכיר בפרלמנט בעומאן רוצה לקנות את הגלימה המכובדת לטענתו וגם לשלם על זה סכום מכובד מאוד.


(מיליוני אזרחים מקבלים את מסי בארגנטינה)

על פי הדיווח של רועי קייס בכאן 11, חבר מועצת השורא בסולטנות עומאן, אחמד אלברוואני,הציע מיליון דולר במזומן לכוכב הכדורגל הארגנטינאי, ליאונל מסי, תמורת הגלימה המסורתית שהלביש אותו אמיר קטר במהלך טקס הענקת גביע העולם בכדורגל,

אלברוואני הסביר, כי הוא עצר את נשימתו כשהתבונן באמיר קטר, תמים בן חמד אל-ת'אני, כשהוא מלביש את מסי בגלימה המסורתית שנקראת "בשת" הנחשבת סמל החוכמה.

עיתונאי מאיחוד האמירויות השיב לו בציוץ בטוויטר, "ההצעה שלך באה בזמן. מסי ממש זקוק למיליון דולר האלה"

https://twitter.com/AhmedSAlbarwani/status/1605176287278125056?s=20&t=IcWAk9SOwQLFbBJ-r59T5w

העיתונאי אורי משגב, לא אהב לראות את מסי עטוף בגלימה ערבית, "התכווצתי בכורסא. זה לא משנה מבחינתי אם היו מלבישים בכוח טלית. זה כוחני, זה פוליטי, זה לא ראוי"

אשת התקשורת מורן טל הסבירה, "מי שתהה לפשר הגלימה שהלבישו בה את מסי, היא נקראת בערבית בִּשְׁת או מִשְׁלַח. זו גלימה שעוטים גברים ערבים מאות שנים, בפרט במדינות המפרץ, באירועים חשובים כמו חתונות וחגים, סמל סטטוס של מלכים ואנשי דת.
בניגוד לסלידתם של אנשים במערב מעניין הגלימה, היא הסבה לערבים רבים גאווה גדולה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.