מי צודק?

גיא הוכמן משיב אש: "הוא מתנהג כמו עבריין"

תמונה – באזזנט

קטטת רשת: חילופי מהלומות וקללות ברשתות החברתיות בין ג׳ובאני רוסו והקומיקאי גיא הוכמן, לאחר שפורסמו קטעים מהקטטה האלימה שפרצה ביניהם בצילומי התוכנית גולסטאר.

בציוץ שפרסם רוסו לאחר השידור הוא תקף את הוכמן, ״ביקשתי ממנו כמה פעמים לא לדבר על סרביה, כי חברים שלי מתו שם במלחמה. הוא פשוט לא הקשיב, וזה הביא אותי לעצבים. וגם הניף את דגל סרביה בפנים שלי הוא צריך להתבייש שהוא מנצל את המוות של החברים שלי במלחמה כדי להביא רייטינג בושה״

גיא הוכמן לא נשאר חייב והגיב, "הייתי לוחם ומפקד בצה"ל, נלחמתי בעזה, נהרגו לי חברים, אני האחרון שיכול לזלזל בנושא הזה. לרוסו יש היסטוריה של אלימות. הוא התעלל בדורון מירן, הוא מתנהג כמו עבריין. ואני לא יכולתי לראות את הבריונות הזאת יותר. ילדים רואים את זה ובטעות יקחו דוגמא מהאיש הזה. אל תהיו ג׳ובאני רוסו."

צפו בתקציר

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.