מזל טוב

היא אמרה כן: אביבית בר זוהר מאורסת

תמונה – אינסטגרם אביבית בר זוהר

אחרי הסערה התקשורתית: במהלך חופשה רומנטית במרוקו, אושיית הרשת אביבית בר זוהר התארסה עם בן זוגה בשנה האחרונה, איש העסקים קווין צרפתי, פרוד ואב לשניים.

בפוסט שפרסמה למאות אלפי העוקבים באינסטגרם כתבה אביבית, "2022 – היית מקסימה , מהממת , רומנטית וקסומה.. שנה שבה הכרתי את אהבת חיי.. לא היה לי קל למצוא, ברוך ה אלוקים נתן לי הכל, משפחה טובה, פרנסה, ערכים, פרסום, לא היה חסר לי כלום!!! חוץ מאהבה אמיתית.. אהבה כזאת שבוערת בעצמות!!! אהבה שמוצאים רק באגדות (כי משם אני באה פשוט אתם עדיין לא מבינים) ופתאום זה קרה… התאהבתי, שניה בדיוק לפני שהתייאשתי כבר חשבתי שמשהו לא בסדר בי ואני הבעיה, לא הבנתי למה אני לא מצליחה להתאהב …".

בר זוהר הוסיפה, "ביום שהכרתי את קווין הבנתי הכל… אלוקים נתן לי לעבור קשיים, ימים של בכי, של חוסר הבנה ואפילו לילות של להיות לבד פשוט לבד וכל זההההההה בכדי שכשאכיר את אהבת חיי אני אעריך!!! אני אכיר תודה לבורא עולם על המתנה הקסומה הזאת… נכון עברתי קשיים עם קווין לאורך כל הדרך כולל גירושים קשים, בתי משפט, משטרה אבל בסופו של יום עברנו את כל הקשיים ביחד!!! כי רק שהבסיס חזק אפשר לשרוד את כל הקושי ביחד!!!".

כזכור, האקסית של קווין פרסמה ברשת פוסטים בו היא טענה שבר זוהר פירקה לה את המשפחה וקווין עזב את הבית בעקבות הרומן עם בר זוהר.

בר זוהר לא נשארה חייבת והשיבה אש, "היא הגיעה אליי הביתה, עשתה לי כיפה אדומה והתחבאה, דפקה בדלת, לא זיהיתי שזאת היא בכלל ופשוט פוצצה אותי מכות. בפנים בדיוק פה בצד שמאל, ויש לי הוכחות להכל, פשוט לקחתי את הידיים שלי והגנתי על עצמי ואז היא פוצצה לי את כל היד. אני לא יודעת להרביץ או ללכת מכות, אף פעם לא הלכתי מכות, אני לא יודעת להתמודד. היא ניסתה לקחת לי את השיער ולגרור אותי על הרצפה. תודה לאל שניצלתי".

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.