מחרחר מלחמה

בגלל בן גביר: מתקפה נגד מגיש ערוץ 13 אלמוג בוקר

תמונה – באדיבות ערוץ 13

תגובות סוערות במערכת הפוליטית וברשתות החברתיות נגד עלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הבוקר להר הבית למרות איומי חמאס וראש האופוזיציה לפיד.


ראש האופוזיציה לפיד תקף, "זה מה שקורה כשראש ממשלה חלש נאלץ להפקיד את האיש הכי חסר אחריות במזרח התיכון על המקום הכי נפיץ במזרח התיכון"

מגיש הטלוויזיה אלמוג בוקר חיזק את החלטת השר וצייץ, " אחרי האיומים של חמאס, בן גביר היה חייב לעלות להר הבית. וטוב שעלה. וטוב שעשה את זה מיד ובשקט. ארגון טרור לא יכתיב לנו את סדר היום".

ברשתות החברתיות תקפו הגולשים את בוקר, "אחרי שבתקשורת עשיתם הלבנה לבן גביר, אתה חייב לפרגן לו. פירומן עלוב תומך טרור, תתבייש אלמוג. יש הבדל בין לשמור על הביטחון לבין לעודד אירועים שיובילו להסלמה, אבל היי ככה יהיה לך רייטינג לא?"

פעיל השמאל אלדד יניב תקף את מחנה השמאל, "סירייסלי אתם מאוכזבים שבנגביר עלה והמדינה עוד לא התפוצצה? שהוא עלה בתאום ולפנות בוקר ולא עם חבית דלק וגפרורים בפרובוקציה? אתם באמת לא רוצים לחזור לשלטון אף פעם."

במענה לשאלה האם ראוי להסתכן במלחמה עם חמאס ולעלות להר הבית, הגיב ח"כ צביקה פוגל, מעוצמה יהודית: "אם החמאס יפר את השקט הקיים ויפתח בירי לעבר ישראל ואנחנו נגיב כמו שאני חושב שאנחנו צריכים להגיב, אז כן זה היה שווה כי בסופו של דבר זו תהיה המלחמה האחרונה"

29 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.