הכתבה המלאה

ידידה אפשטיין חושף את אחותו שהתגרשה מערבי

תמונה – הצינור ערוץ 13

ילד הרשת: ידידה אפשטיין, המוכר לכולנו מסרטוני העימותים שהוא מצלם בזירות פיגועים במזרח ירושלים, חושף בראיון לתוכנית 'הצינור' את אחותו שיצאה בשאלה והתחתנה עם ערבי משכם.

בפוסט שפרסם כתב ידידיה, "האמת זה היה מפחיד והתלבטנו אם לחשוף את זה אבל לא היה בררה אז כך אחותי הגדולה עזבה את הבית בגיל מוקדם משם הגיעה לרחוב התחתנה התגרשה והתחילה לצאת עם בין מיעוטים כמוכם גם אני הייתי בהלם למרות שתקופה ארוכה מאוד לא היינו בקשר אך לשמחתי הקשר חודש ולאט לאט הקשר נהייה טבעי כמו שאמור להיות וקיבלנו אותה כמו שהיא עם כל הבחירות שלה והיינו תמיד בתקווה שהיא תעזוב אותו, לא רק בגלל ענייני הדת שמאוד חשובים לנו אלא כי ראינו שהוא לא בנאדם טוב"

מדובר באדם שנכנס לכלא מספר פעמים ולמרות שלא יצאו תקופה ארוכה היא כבר הביאה איתו ילדה הוא נכנס שוב לכלא בזמן שהייתה בהריון למאסר של 3 שנים ם כך שאחותי האלופה גידלה את הילדה לבד בכל הזמן הזה אני האחים שלי וכל המשפחה כל הזמן היינו הולכים לבקר את אחותי כמה שיותר ולאחר השנתיים פלוס לקראת השחרור שלו מהכלא היא הבינה שהקשר איתו מזיק לה וברגע שדיברה איתו על כך והסבירה לו שהיא רוצה להיפרד המצב החמיר ואחותי הריגשה ממש מאוימת והחליטה לעזוב אותו ולברוח מהבית"

"ישר היא הגיע לדירת מסתור והלכה להגיש תלונה במשטרה על איומים בלתי פוסקים ממנו. המשטרה עצרה אותו ליומיים ושחררה אותו בתנאים מגבילים ועם צו הרחקה למשך חודשיים, באמת היו חודשיים של שקט ממנו אך לאחרונה הוא חזר לאיים עליה בכל הכח ולהטריד אותה בצורה נוראית אחותי נאלצה לעזוב את הבית שהיא גרה בו לאחר שניסו לפגוע בה וברכב שלה. נקווה שמשטרת ישראל תעצור אותו כמה שיותר מהר. אלופה אחותי"

צפו בכתבה המלאה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.