מגדפת

ג'ודי ניר מוזס: "אל תז***ו את המוח"

תמונה – צילום לשכת עו"ד

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס לא חוסכת במילים בתגובה לטענות כי הפגנת הענק נגד הממשלה הייתה של מחנה השמאל, "אל תז***ו את המח ותכניסו בכל משפט שני את המילה שמאל".

דגל אש"ף בהפגנה (צילום: איתמר כרמון)

בציוץ שפרסמה כתבה מוזס, "כל הלירלורים עם המילה שמאל… לא יעזור לכם. רוב המפגינים הערב הם אנשי מרכז, ימין ,יותר ימין מביבי שלא עשה במשך שנות שילטונו שום מהלך ״ימני״. אז אל תז***ו את המח ותכניסו בכל משפט שני את המילה שמאל, האנשים שהיו בכיכר, הם ימניים לפחות כמו כל חברי הליכוד שאינם ביביסטים".

כתב הארץ ג'וש בריינר תקף, "העובדה שעשרות אלפים הטריחו את עצמם, יצאו לקור ובגשם שוטף כדי להפגין, ואילו יו"ר האופוזיציה נשאר בבית – פשוט בלתי מתקבלת על הדעת. טעות אדירה של לפיד."

פרשן חדשות 12 עמית סגל הפתיע ופרגן למפגיני השמאל שיצאו לרחובות נגד הממשלה, "דעה חצי פופולרית: אזרחים שיוצאים לרחובות נגד מהלכים שכואבים להם, עושים מעשה דמוקרטי חשוב וכל הכבוד להם, ללא קשר לדעתם".

העיתונאי ישראל כהן כתב, "כשרואים את ההתגייסות המלאה של עיתונאים בכירים, פרשנים וערוצי תקשורת לקידום הפגנת השמאל, מבינים שזו בדיחה לקרוא לאנשי תקשורת מהימין והציבור הדתי ׳שופרות׳ על תמיכתם בנתניהו. עיתונאי השמאל עושים זאת פשוט מהמקפצה."

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.