מסכימים איתה?

שיר אלמליח שוברת שתיקה: "קשה לי"

תמונה – אינסטגרם שיר אלמליח

הדוגמנית שיר אלמליח לא יכולה לשתוק יותר ומפרסמת פוסט נגד הצעדים המדאיגים לטענתה של ממשלת הימין, "קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה".

"קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה" (אינסטגרם)

בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה אלמליח, "מעולם לא הבעתי בפרהסיה דעה/אמירה פוליטית. בימים אלה שהאדמה בוערת ומבעבעת אני לא חושבת שצריך לשתוק. אנחנו כולנו חיים במדינה הנפלאה שלנו והמטרות של כולנו זהות לחיים של כבוד הדדי של בטחון אישי ומדיני ליכולת לפרנס בכבוד ולגדל את ילדנו עם ערכים טובים.

אלמליח הוסיפה, "קשה לי מאוד לראות את מי שאמור להוביל לכך מתנהל בכוחנות ומונע מאינטרסים אישיים כדי להשיג מטרות שלא בהכרח טובות לנו הציבור שחי כאן. קשה לי מול העיוורון למצוקות של משפחות שאינן יכולות לספק לילדיהן את הדברים הבסיסיים ביותר. קשה לי עם המחשבה שהדמוקרטיה מתאדה. אני תקווה שכל אדם יוכל להפגין את דעתו בלא חשש. אני תקווה שנתאחד כולנו למטרות נעלות ולהובלת המדינה היקרה שלנו לימים טובים יותר. "עוד לא אבדה תקוותנו.." "להיות עם חופשי בארצנו.."

רקדן המסיבות דודו כהן הגיב לשיר, "סבלנות וסובלנות זה שם המשחק. תנו צאנס!ֶ שכחתם מה הלך פה בשנה האחרונה?? סכינים, גרזנים, יוקר המחיה ושכל זה קרה גברת שיר אלמליח שאני אוהב לא יצאה להפגין. שירוש, הדעה שלך גורמת לפילוג ולנזק. ומלחמת אחים, לפעמים עדיף לא לרשום ולשתוק".

מגיש הטלוויזיה גיא פינס חיזק את אלמליח בתגובה, "מילים טובות ואוהבות. ולכל המקללים והמשתיקים – דמוקרטיה היא לא ביטול דעותיו של מי שלא בשלטון אלא מתן ייצוג לכלל האמונות והדעות. ומי שאשם באיטיות מערכת הצדק בשראל הם מי שלא תקצבו אותה במשך שנים וייבשו אותה מכוח אדם. במקום להרוס את בתי המשפט תוסיפו עוד חמש מאות"

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.