לא שותקת

נטלי דדון משיבה אש: "זה מה שעשה היום בבוקר מר דיין"

תמונה – אינסטגרם נטלי דדון

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם נטלי דדון משיבה אש לשדר הרדיו ליאור דיין שלעג לה בשידור חי ברדיו.

"איזה כיף לפתוח את השבוע בחיוביות ואהבת חינם! כמו ליאור דיין שפתח את הבוקר של יום ראשון באיזו אימרה רדודה בתוכנית הבוקר בסגנון של: ״נטלי דדון פועלת למען המדינה בשביל הלייקים"

ברצוני לספר לאדון דיין שהאלגוריתם פחות מחבב ימנים, פחות זורמים הלייקים מביקיני וקוד קופון ופחות מקבלים קמפיינים כשאומרים את הדעה הפוליטית במדינת ישראל. נטיתי להאמין שאני חיה במדינה דמוקרטית. היא דמוקרטית עד שלא חושבים כמוך. היא דמוקרטית אבל אל תהיי בצד הלא נכון. היא לא תעניק לך חיבוק אמיתי של חברים שהיו והלכו (וכנראה היו אמורים ללכת). היא תאיר עליך באור הכי קיצוני על מנת להפוך אותך לפחות לגיטימית.

זה מה שעשה היום בבוקר מר דיין. ניסה לעשות לי דה לגיטימציה כי אני אומרת דעה שהפוכה לשלו, מספרת את הסיפור מנקודת מבט שאינה תואמת לדעת הבראנז'ה. רציתי לספר לך, שכמוני יש מליונים במדינה הזו. וכאשר אני מביעה את דעתי הלגיטימית לחלוטין, אני עושה זאת הרבה פעמים בשם אותם אנשים שאין להם את שופרות התקשורת לצידם.

תודה על האמונה שמשאירה את השפיות בנפשי ועל בחירת הקולות הנכונים שבתוכי על אף כמות רעשי הרקע שעוטפים אותי כמחול שדים שקשה להלחם בו אני מודה. הרגע הזה שבו החלטתי לחשוף את דעותיי היה בדיוק על בסיס האמונה שעליה אני צומחת וגדלה: ביום שתשתני על מנת לא לאבד אנשים (או לייקים וקמפיינים) תאבדי את עצמך, אמרתי כבר בהקשר אחר. ערכים לפני כסף.

אנשים אמיתיים ידעו לחשוב הפוך ממך אך במקביל לאהוב ולכבד אותך על שיח מפרה. אני חוטפת לא מעט ולקחתי את זה בחשבון. אני לוקחת אוויר, נשימה עמוקה, יודעת שיש לי אחריות ושיש לדברים שאני עושה חשיבות.

אז היי אני נטלי, מרוקאית ישראלית, אמא שרופה ואזרחית רגילה במדינת ישראל. אה אולי לא רגילה כי אני מביעה דעה? ואתה ליאור, אדם בעל דעה לגיטימית שאינה תואמת את דעותי, אז מכבדת ועם זאת מעדיפה להבא טיעונים ענייניים יותר. אז עד לפעם הבאה, שבטוחני שתהיה כי אתה לא יכול בלעדי, (פעם שלישית שאתה עוטף אותי באהבה) אני אמשיך בשלי ואתה בשלך".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.