יפוטר?

ח"כ גוטליב: דרישה להשעיית דרוקר לאלתר

תמונה – ערוץ הכנסת

סערת הדם: ח"כ טלי גוטליב מהליכוד דורשת ממנהלי חדשות 13, להשעות לאלתר את העיתונאי רביב דרוקר בגלל דברים שאמר באולפן חדשות 13, "נמאס מעיתונאי שמרשה לעצמו לומר כי ״דם רב מטאפורית ודם רב פיזית יישפך״ לפני שהרפורמה תיעצר".

"רביב דרוקר העז לשלוח מסר כי דם רב פיזית (כך אמר) יישפך בטרם ניתן יהיה לעצור את הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין. לא עוד!! העברתי תלונה ודרישה להשעיית דרוקר לאלתר. נמאס מעיתונאי שמרשה לעצמו לומר כי ״דם רב מטאפורית ודם רב פיזית יישפך״ לפני שהרפורמה תיעצר. יש גבול! הוא חצה אותו מזמן", כתבה גוטליב.

דרוקר טלי גוטליב

העיתונאי ינון מגל שיתף את הסרטון ותקף את דרוקר, "איש הזוי, מסית ומסוכן".

במקביל ארגון 'בצלמו' הגיש תלונה לרשות השנייה בה נכתב, "לפני חמישה ימים, הוא דיבר על דם בשידור ואמר כי 'כנראה שיצטרכו לקרות דברים מאוד רדיקליים. יכול להיות שיישפך דם פשוט'"

שי גליק מנכ״ל ארגון בצלמו מסר בנושא: "די לשנאה, הסתה ודם, אנחנו בימים רגישים לשני הצדדים וחייבים להרגיע לא ללבות. למנהיגי ציבור שדרנים ואנשי תקשורת חובה כפולה ומכופלת לפעול להרגעת הרוחות ולא ללבות אש. אני דורש מהנציב להבהיר זאת לרביב דרוקר ושאר אנשי התקשורת".

פעיל השמאל אלדד יניב תקף את האיומים ממחנה השמאל על הממשלה, "מה החלום הרטוב של האופוזיציה: שאמריקה תשהה יחסים עם ישראל כמו שלפיד רוצה? שיהיה פה מיתון כמו שממני ההפגנה רוצים? שתפתח מלחמת אזרחים בפיקודה של אפרת רייטן? מה האסטרטגיה? שיהיה רע לעם ישראל? חשבתם לכבד את ההכרעה ולהסיר את החרם ולדבר איתו? אתם מבינים שהוא פה לארבע השנים הקרובות?"

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.