צפו במונולוג

שרון גל זועם: "פשוט קרעו אותו לגזרים"

תמונה – אינסטגרם

הצבעתי ש"ס: מגיש הטלוויזיה שרון גל מגיב לפסיקה הדרמטית של בג"ץ נגד כהונת יו"ר ש"ס אריה דרעי בתפקיד שר הבריאות והפנים.

דרעי לעמ משרד הבריאות
צילום משרד הבריאות

בשידור חי בחדשות 13 תקף גל, "בכל זאת זה יום מיוחד ואני אגיד כאן גם משהו אישי, כשראיתי את העליהום על אחינו החרדים במהלך הקמפיינים, וגם את עינוי הדין שעבר דרעי במשך שש שנים וידעתי שהצבעה לש"ס זה הצבעה לגוש נתניהו. הצבעתי לש"ס מרגיש עכשיו ברגע הזה שעשרה שופטים נכנסו לקלפי נטלו את פתק ההצבעה שלי ושל עוד כ400 אלף ישראלים פשוט קרעו אותו לגזרים".

שרון הוסיף ותקף, "את אריה מכלוף דרעי פוסלים, אתם יודעים למה בדיוק עשרה שופטי בג"ץ פסלו את דרעי כי הם מבינים שזה נגמר. שהדיקטטורה המשפטית שהנחיל פה אהרן ברק, עם המערכת השיפוטית האקטביסטית שלו עומדת לעבור מן העולם ושהכוח יחזור אלינו לציבור בעם".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין הגיב, "היום בשעה 16:00, קיבלו רבים מאזרחי ישראל הודעה אבסורדית מבית המשפט העליון, לפיה הצבעתם בבחירות שהתקיימו לפני חודשיים – בוטלה. הפסיקה שניתנה היום רומסת לא רק את הצבעתם של קרוב לארבע מאות אלף מצביעי ש״ס, אלא גם את בחירתם של רוב אזרחי ישראל, אשר ידעו את כל העובדות הרלוונטיות והצביעו בעד ממשלה בראשות נתניהו, אשר אריה דרעי שותף בכיר בה.

עוד אמר לוין, "צר לי מאוד על כך שראשי מערכת המשפט לא מצאו גם הפעם לכבד את הכרעת העם, את שיקול דעתו של ראש הממשלה, ואת החלטת הכנסת שהביעה אמון בממשלה המכהנת. אעשה את כל הדרוש על מנת שהעוול הזועק לשמים שנעשה לרב אריה דרעי, לתנועת ש״ס ולדמוקרטיה הישראלית – יתוקן במלואו."

62 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.