האזינו

ג'ודי ניר מוזס מסבירה למה היא עוזבת את ישראל

תמונה – אינסטגרם

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס מתייחסת לדיווחים כי היא עוזבת את ישראל עם בן זוגה אבי רוטנברג, החוקר לשעבר של ראש הממשלה נתניהו, "זאת לא מדינת ישראל שאני מכירה ואני גדלתי בה".

ג'ודי ניר מוזס ובן זוגה (אינסטגרם)
ג'ודי ניר מוזס ובן זוגה (אינסטגרם)

בראיון לניסים משעל ברדיו 103 אמרה מוזס, "אני כרגע נוסעת לתקופה לניו יורק, אני הולכת לשדר משם ולהיות נציגת ידיעות אחרונות משם. אני הולכת לעשות שם מיזם תקשורת שאני מקווה שאני אצליח" אמרה מוזס והוסיפה, "אני אגיד לך את האמת כבד עליי, הנסיעה תוכננה לפני הבחירות. שקלתי לבטל כי אני חושבת שזה הזמן ולהילחם על העקרונות של אנשים שמאמינים שבמדינה דמוקרטית צריכה להתנהל עם בתי משפט חזקים ונורמליים"

מוזס הוסיפה ותקפה את דרעי, "עצוב לי מאוד מאוד שאנחנו במצב של מלחמת אחים ברקע, שראש ממשלה במקום להתנער מעבריין סדרתי, הוא הולך ומחבק אותו וכל כך הרבה אנשים הולכים ומחבקים אותו. ואנשים מדברים על שופטי בית המשפט העליון, שיכלו לעשות מיליונים בחוץ אם הם היו עורכי דין".

מוזס הוסיפה ותקפה, "שופטי בית המשפט העליון העבודה שלהם היא שליחות. ואנשים שמדברים על שופטים אשכנזים לבנבנים שהם אלו שרצחו את אבותינו, אלה משפטים שנשמעו בסביבתו של אריה דרעי באותו יום. אני חושבת שזה ממש עצוב לא לזאת התפללו אבותינו, זאת לא מדינת ישראל שאני מכירה ואני גדלתי בה".

לסיום אמרה, "אני נוסעת לכבוש את אמריקה, ואני משתדלת לעשות כל דבר שאני עושה בגדול ואני מקווה שאצליח שם. ואני בניגוד לאחרים, כשאני מרצה בחו"ל אני לא מדברת מילת ביקורת אחת על ממשלת ישראל. אני חושבת שאת הכביסה המלוכלכת חייבים להשאיר בבית ולא לטנף על המדינה שלך מחוץ לגבולותיה".

79 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.