מה דעתכם?

אדווה דדון חשפה הודעה פרטית: "זו חוצפה שאין כדוגמתה!"

תמונה – אינסטגרם אדווה דדון

הסוף להקלטות סתר? ח"כ בועז ביסמוט, עורך ראשי לשעבר של עיתון 'ישראל היום', מעורר סערה תקשורתית בעקבות הצעת חוק חדשה שהגיש נגד פרסום הקלטות סתר בתקשורת.

בועז ביסמוט (צילום פייסבוק)

בהודעה שפרסם כתב ביסמוט, "שמים סוף להקלטות סתר! הגשתי היום תיקון להצעת חוק, בה אני דורש לקבוע כי גם מעשה של פרסום הקלטה של אדם ברבים יהווה עבירה פלילית! בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, כל אדם יכול להקליט שיחה בעלת תוכן רגיש ולפרסם אותה ברבים. התיקון לחוק יבטיח שפרסום הקלטה שכזו תחשב לפגיעה חמורה בפרטיות."

עיתונאית ערוץ 12, אדווה דדון פרסמה הודעה ששלחה לביסמוט, "היי ביסמוט. תגיד השתגעת? איך הייתי יכולה לעזור לחבר שלך בלי להקליט נוכלים? הכל כשר בעיניך בשביל לשמור על הכסא בשלטון? גם לרמוס אזרחים שגם ככה נרמסים מדיי יום?".

דדון הוסיפה ותקפה, "אם עד עכשיו מדינת ישראל הייתה גן עדן לנוכלים, ברגע שהצעת החוק הזו תעבור, הם גם יפתחו שמפניות בכנסת עם שרי הממשלה. אבל מה אנחנו האזרחים מזיזים להם, העיקר המשילות".

אדווה דדון
הודעה ששלחה דדון לביסמוט

יאיר נתניהו תקף את דדון, "ככה את פונה לחבר כנסת?! זו בדיוק הרמה של 12…. בארצות הברית לא יעלה על הדעת הודעת טקסט כזאת של עיתונאי לחבר קונגרס. בזיון". דדון הגיבה, "צודק. הייתי צריכה לכתוב שלום ח״כ ביסמוט. גם לך מתפספס לעיתים כשמשהו בוער בך בשעת כעס למיטב זכרוני. עכשיו אפשר להתעכב על התוכן או נתעסק במסביב?".

עוד תקף נתניהו, "זו חוצפה שאין כדוגמתה! העיתונאי השמאלני ביותר באמריקה לא יעז לפנות כך באסמס *פרטי* בחיים לחבר קונגרס הכי ימני, ולהפך! איזו חוסר מקצועיות, חוסר אתיקה, וחוסר כבוד. להקיא".

17 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.