מסכימים איתו?

אייל גולן זועם: "זה בלתי נתפס בעיניי"

תמונה – אינסטגרם

הזמר אייל מתייחס לקריאות במחנה השמאל להחרים הופעות של זוכה 'הכוכב הבא' אליאב זוהר, בגלל אבא שלו שר התרבות מיקי זוהר.

אליהב זוהר מיקי טוויטר
אליהב זוהר מיקי טוויטר

אתמול בערב נתקלתי בפוסטים ברשתות החברתיות שקוראות להחרים את ההופעות והמוזיקה של אליאב זוהר, בנו של מיקי זוהר, ופשוט כאב לי הלב".

גולן הוסיף, "מי כמוני יודע כמה דרך של אמן היא חשובה מאתגרת ולא פשוטה. ולראות זמר ויוצר צעיר מוכשר שכבר עושים עליו עליהום בגלל אמירות כאלו ואחרות של אבא שלו שלא קשורות אליו בשום צורה, זה פשוט לא נתפס בעיניי. אני לא נכנס לרגע לפוליטיקה, אבל אני יודע שאסור לערבב בין מוזיקה ואמנות לפוליטיקה".

אליאב זוהר התייחס לחרם המאורגן וכתב, "האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו זה שלו, ואין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה. אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים".

גם ח"כ אביגדור ליברמן פרסם הודעת תמיכה זוהר, "קראתי את הקריאה להחרים את ההופעות של אליאב זוהר, בנו של שר התרבות מיקי זוהר. אני קורא לכולם, אין כאן שום מקום לחרמות ואת המלחמות הפוליטיות יש להשאיר מחוץ לפלייליסט. תנו לילד לשיר."

19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.