סתימת פיות

דמוקרטיה מתגוננת: גדי טאוב פוטר במייל

תמונה – לוגו הארץ

העיתונאי הבכיר ד"ר גדי טאוב פוטר הבוקר במייל שקיבל מעורך עיתון 'הארץ', "שני דברים אירעו לאחרונה והם משנים את העמדה של העיתון לגבי מאמריך"

במכתב שקיבל הבוקר טאוב נכתב, " האחד הוא חילופי השלטון האחרונים, שלוו במתקפה אגרסיבית ומיידית על הדמוקרטיה הישראלית, כפי שאנחנו ב'הארץ' תופשים אותה. הרצון להחליש את מערכת המשפט בעזרת מהלכים קיצוניים שנעשים באופן חד צדדי וללא מעצורים. מאלצים גם אותנו ככל תקשורת להתגונן בפני מה שנתפש בעינינו בהפיכה משטרית".

עוד נכתב, "במובן הזה אנחנו ומצאים קושי רב ליישב את הדיסוננס: מצד אחד להיות בחד החנית נגד ההפיכה הזאת ובמקביל לפרסם מאמרים שנותנים רוח גבית לאותה הפיכה במונחים של דמוקרטיה מתגוננת, אנו מאמינים שכעת זהו זמן של מגננה". בסיום הודעת הפיטורין נכתב, "לכן, ולא בקלות אני נאלץ להודיע על פרידה ממך וממאמריך. תודה על תרומתך".

בציוץ שפרסם כתב טאוב, "הארץ סגרו לי את המדור. הסיבות הרשמיות: 1. הדמוקרטיה מתגוננת ואין מקום למאמרים בעד הרפורמה. 2. אני סוכן של אורבן. הסיבה האמיתית: אסור לומר את האמת".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן תקפה בתגובה, "העובדה שגדי טאוב פוטר מעיתון הארץ איננה רק מצערת אלא מצביעה על מגמה מדאיגה בתקשורת השמאל: אין יותר מקום לדיון. אין יותר מגוון דעות. אין יותר פלורליזם מחשבתי או סיעור מוחות. אין מקום לעובדות שסותרות את האג'נדה. ובעיקר – אין יותר מקום לאמת בערוגה הטוטאליטרית של "שומרי הדמוקרטיה."

גדי טאוב

איש התקשורת ארז תדמור תקף, "בתוך צונאמי השקרים ושטיפת המוח ש׳הארץ׳ מבצע בקוראיו היה ד״ר גדי טאוב הקול האחד שהצליח לחשוף במאמרים מנומקים ומבוססי עובדות את הררי המניפולציות בהם מולעטים קוראי ׳הארץ׳. אך כיוון שמערת הבערות של השמאל זקוקה להרמטיות מוחלטת נמצא הפתרון שהיה רק שאלה של זמן: השתקה. סטליניסטים עלובים."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.