ישראל הראשונה

מירי מסיקה זועמת: "האם יש כאן אמן מזרחי אחד?"

תמונה – פייסבוק גלגלצ

ללא מזרחים: הזמרת מירי מסיקה תקפה את מארגני עצומת המוזיקאים נגד הממשלה שלא מצאו אף מזרחי אחד מקבוצת האמנים שיחתום על העצומה נגד סגירת התאגיד והרפורמה המשפטית שמתכנן שר המשפטים יריב לוין.

משרד הבריאות

תחת הכותרת "מוזיקאים למען דמוקרטיה", נכתב בעצומה שפורסמה הבוקר, "לא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות. סגירת התאגיד היא השתקה של אלפי קולות שלעולם לא ימצאו את מקומם בגופי השידור המסחריים. נגיע להפגנה במוצ"ש ונפעל יחד עם חברים לביטול התכנית הזו, ויחד עם כלל אזרחי ישראל כדי לשמור על הדמוקרטיה היקרה לכולנו."

על פי הדיווח של העיתונאי רן בוקר, הזמרת מירי מסיקה תקפה את מארגני העצומה בקבוצת הווטסאפ, ״סליחה שאני שואלת. האם יש כאן אמן מזרחי אחד? מרגול? עומר אדם? שרית חדד זהבה בן עדן חסון. האם העצומה הגיעה אליהם״. התשובות שקיבלה הייתה ״אין לנו טלפונים שלהם״

לאחר כחצי שעה השיגו מארגני המחאה את מספר הטלפון של הזמרת מרגלית צנעני שהוכנסה לקבוצה וחתמה על העצומה. פעיל השמאל אלדד יניב הגיב, "מה לא הבנתם??? אין דבר כזה לעשות משהו רק אשכנזים. זה נגמר".

במקביל, הזמר עופר לוי הכחיש כי חתם על העצומה שפורסמה, "לא. אני רק בעד התורה ומצוות".

הקומיקאית עינב גלילי VS ינון מגל

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תקף, "אף פעם לא הבנתי למה זמרים ושחקנים חושבים שאם הם נולדו עם כישרון שירה או משחק הדעה שלהם בנושאים פוליטיים יותר מעניינת או חשובה מדעה של בעל פלאפל. מכיר מלא זמרים ושחקנים, חלקם טמבלים גמורים ומכיר בעלי פלאל שיכולים ללמד אותם פוליטיקה, משפט וכלכלה. חלאס לחיות בסרט כפרות"

בעצומה של למעלה ממאתיים אמנים ומוזיקאים ישראלים שפורסם הבוקר נכתב תחת הכותרת, "מוזיקאים למען דמוקרטיה", לא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות. סגירת התאגיד היא השתקה של אלפי קולות שלעולם לא ימצאו את מקומם בגופי השידור המסחריים. נגיע להפגנה במוצ"ש ונפעל יחד עם חברים לביטול התכנית הזו, ויחד עם כלל אזרחי ישראל כדי לשמור על הדמוקרטיה היקרה לכולנו."

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.