התגובות בברנז'ה

הזמר הפופולרי ליאיר שרקי: "אוהב אותך ופנוי"

תמונה – ערוץ 12

הרשת מוצפת בתגובות מכל המגזרים ואיחולי ברכות לכתב ערוץ 12 יאיר שרקי שחשף אמש ברשת את נטייתו המינית לגברים.

הזמר הדתי חנן בן ארי פרסם פוסט מרגש שגרף מעל 10 אלף לייקים, "שרקי אהוב, לא יודע אם תראה את זה, אבל אני מרגיש חובה לכתוב לך ולעצמי ולנו. תודה על האומץ שלך. האומץ להיות מורכב, לשאת את ההפכים. האומץ להיות אתה. האומץ להגיד את זה בקול ובכך להעניק אומץ לאחרים שנמצאים בארון כזה או אחר. תודה על הכנות, על הרגישות והעדינות. אמן שתמצא אהבה אמיתית, ותהיה אבא מהמם. אמן שתמצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם. לא מכיר אותך עדיין, אבל אוהב אותך".

הזמר אביב גפן שהתגרש לאחרונה בירך את שרקי בתגובה שעוררה את מעריציו ברשת, "אוהב אותך ופנוי".

מגישת הטלוויזיה איילה חסון הצטרפה לאיחולים לקולגה מהערוץ השני, "יאיר מעריכה את האומץ שלך להיות מי שאתה. חיבוק גדול". גם מגישת הטלוויזיה יונית לוי בירכה בחמימות את שרקי, "אין אנשים כמוך, יאיר. מי ייתן וכל בני האדם יתייחסו אליך באותה רגישות, תבונה ונדיבות לב שבה אתה מתייחס אליהם".

מגיש הטלוויזיה דני קושמרו בירך לשרקי, "אתה איש אמיץ ויוצא דופן. אמרתי לך עוד לפני כן ועכשיו זו רק עוד המחשה עד כמה. בהצלחה שרקי. אוהב אותך". העיתונאית דפנה ליאל הצטרפה לברכות, "אוהבת אותך שרקי, וגאה לעבוד לצד אדם רגיש ואמיץ כמוך. ביטאת את הקושי והמורכבות כמו שרק אתה יודע, ובטוחה שחיזקת רבים".

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.