מלחמה בביצה

מישל טרוני יוצא למלחמה: "אני מוכן למות מחר בבוקר"

תמונה – טיקטוק

החבר לשעבר: כוכב הרשת מישל טרוני שהתפרסם בפעילות המבורכת שלו למען בעלי חיים בישראל, יוצא למלחמה ברשת נגד תוכנית 'הצינור' של גיא לרר, שלטענתו מסתירים מידע ותחקירים על חבר הפאנל סמיון גרופמן.

בסרטון דרמטי שפרסם הבוקר ברשתות החברתיות הוא תוקף בחריפות, "מי הצבועים האנשים המגעילים שעושים כל מיני דברים והם מפחדים, ואני בא על הראש שלהם ושל אמא שלהם. מי האנשים שחושבים שהם בגלל תוכנית טלוויזיה ואז הקהל היה טיפש והאמין לכל מיני תוכניות בטלוויזיה והם חשבו שהם מוגנים ואי אפשר לבוא עליהם, כי הם שכחו שהם בשר ודם ומעבר לתוכנית כתבים יש עוד מיליונים ופה זה נגמר וגם התוכנית שלכם יכולה להיגמר י'אפסים י'שקרנים י'מנוולים".

מישל הוסיף ואיים, "אם אתם חושבים שזה יעבור בשתיקה כל הסיפור הזה? אתם חיים בסרט של החיים שלכם. כי אני אומר לכם קבל עם ועדה, אני מוכן למות, למות, למות, שידעו מי הפרצוף המ*** שלכם וכמה אתם חארות צבועים ושקרנים. שמעתם מה אמרתי? למות מחר על הבוקר".

מישל הוסיף ואיים, "היה איזה תחקיר לפני איזה יומיים נכון? יושב אצלכם בפאנל מישהו שהוא הכי צבוע בכדור הארץ, יותר צבוע מהפרצוף המסריח של שניכם יחיים בסרט מנחה ועורך ראשי חתיכת אפסים. שניכם חיים בסרט, שקרנים שהבטיחו דברים מסוימים ולא עמדו בהם. ואז כשיוצא אחד מהם שהם מגנים עליו וניפחו אותו ויצא שרימו את כל המדינה י'חתיכת אפסים, אתם שקט שום מילה לא אומרים אהה, אבל עליי כן"

אתם חיים בסרט אתם פחדנים, ששולחים אותי לכל מיני מקומות להציל כל מיני אנשים ודברים, ואז אתם בעצמכם מנוולים יושבים עם הפחדן המגעיל הזה שהוא פחדן שחושב בסרט של עבריין, שהוא באמת עבריין מחו"ל, ואתם מגנים עליו. אני אומר לכם לא יקרה. למה ידעו כולם הכל מכל הבעיות של השתיה והסמים וזה בא לפרצוף שלכם י'בנים של אפסים. אתם חושבים שהסיפור איתי ככה ייגמר? אתם מצחיקים איתי".

אתם כאלה אפסים ואני אבוא ואראה לכם שאתם רק בני אדם. חכו תראו מה זה כמה אתם אפסים. רק שתדעו שמאז הסיפור הזה התפתחנו פי מאה יותר עושים כסף פי מאה. ואתם תראו את הכל.

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.