לא שותק

השחקן ליאור רז מאיים: "אנחנו נלך מפה"

תמונה – פייסבוק

שובר שתיקה: השחקן ליאור רז, מיוצרי הסדרה הפופולרית 'פאודה' שנמכרה על פי הדיווחים בכ-50 מיליון דולר לנטפליקס, מתייחס לרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין ומאיים לעזוב את ישראל.

בוועידת עיתון 'ידיעות אחרונות' אמר רז, "היצירה הישראלית כרגע לא נמצאת תחת סכנה. הדמוקרטיה הישראלית נמצאת תחת סכנה".

רז הוסיף ואיים, "אני יכול להגיד באופן ודאי, במידה שמישהו ידבר או יפגע ביצירתיות של כל אמן ממדינת ישראל, אנחנו נלך מפה. אנחנו לא נישאר פה ואנחנו לא ניתן ליצירה שלנו להיות בישראל אלא רק בארה"ב ובחו"ל, במקומות שמכבדים דמוקרטיה וחופש ביטוי".

רז הוסיף, "אנחנו לא שם, ואני מקווה מאוד שלא נהיה שם, אבל אנחנו נמצאים כרגע במלחמה על העתיד של מדינת ישראל. זה לא ימין ושמאל, אגב, יש לי חברים ימניים שחושבים כמוני, יש לי חברים שמאלניים שחושבים כמוני, אנחנו נלחמים כרגע על דמותה של מדינת ישראל, על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון שאולי לא תהיה הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

פעיל הימין 'הצל' הגיב במתקפה, "תגיד מר ליאור רז על מי אתה מאיים? אהה על מי אתה בא בפוזות שתעזוב כאן? תעזוב, אתה וחבריך לא רצויים פה. אתם לא מבינים את זה? על מי אתה מתנשא י'אפס? אתה תקח את הדברים ותעבור לארה"ב הדמוקרטית? מי סופר אותך בכלל? אתה שחקן. מי אתה י'פשפש? על מי אתה מאיים? אתה והחברים הנאורים שלך, הדמוקרטים הגדולים שמבטלים 70 אחוז מהעם בגלל שהם החליטו שזה לא דמוקרטיה".

הצל הוסיף ותקף, "על מי אתה בא בפוזה? י'תומך BDS בי די אס, כן, כן, אתה תומך BDS בי די אס, אתה עושה נזק למדינה, אתה לא מייצג כלום רק את עצמך ואת הארנק שלך. אל תעשה פוזות על אף אחד. פשוט לא ייאמן קח את הדברים שלך וטוס מכאן. במשך אלוהים יודע כמה זמן יש טרור, אנשים נרצחים, ילדים נרצחים, מילה לא הוצאת מהפה שלך, פתאום אתה דמוקרט? קח את הדברים שלך ועוף מכאן, אפס, יאללה ברה ברה".

500 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.