ירדו לכבישים

תיעוד הזוי: מפגינה מאשימה את ציפי שביט בדריסה

תמונה – טיקטוק

התיעוד המלא: השחקנית ואשת הבידור ציפי שביט, נחסמה עם רכבה הבוקר בהפגנת השמאל בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית והותקפה על ידי מפגינה זועמת.

שביט ישבה ברכבה בצומת שנחסמה על ידי המפגינים והותקפה באלימות מילולית קשה על ידי מפגינה שטענה כי היא ניסתה לדרוס אותה במהלך חסימת הכביש, "את רצית לדרוס, ציפי שביט עכשיו לא רוצה לתת לי להפגין רק לדרוס אותי באוטו. היא חושבת שהיא מפורסמת אז היא יכולה. נגמרה עבודה", צעקה המפגינה הזועמת.

בתגובה לאתר 'וואלה' אמרה שביט, "מבינה את הכאב של כולם. אני חלק מהעם הזה לעולם. בחיים לא חוויתי כאב אמיתי כזה. להאשים אותי בנסיון דריסה?! דמעתי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למהומות בהפגנה, "לא נקבל אלימות נגד שוטרים, חסימות כבישים והפרה בוטה של חוקי המדינה. זכות ההפגנה אינה הזכות לאנרכיה. אני נותן גיבוי מלא לשר לביטחון לאומי בן גביר, למפכ״ל המשטרה ולשוטרי משטרת ישראל, שפועלים נגד מפרי חוק שמשבשים את שגרת החיים של אזרחי ישראל".

62 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.