לא מפחד

שלמה ארצי עונה לאיומים בחרם: "מפחד רק מהקב"ה"

תמונה – צילום: יוטיוב שלמה ארצי

הזמר שלמה ארצי מגיב לקריאות של אנשי שמאל ביניהם יריב אופנהיימר שקרא להחרים את הופעותיו של ארצי אם לא יביע דעה על המתרחש בישראל.

בטור דעה שפרסם דובר שוברים שתיקה לשעבר יריב אופנהיימר הוא מאיים בחרם, "ארצי מפקיר את הקהל ששתה בצמא את שיריו, נותן לישראל החופשית והליברלית להיאבק על חייה, כשהוא מביט מהצד, שותק ומזיק למחאה"

אופנהיימר הוסיף, "אם ארצי לא נמצא איתנו בגשרים, בהפגנות הענק, במאבקים, אנחנו לא צריכים להיות עמו בקיסריה, בזאפה ובפארקים, אין סיבה לפקוד את הופעותיו. שלמה ארצי יכול עוד להתחרט, אך הזמן הקריטי חולף במהירות, בקרוב המערכה תוכרע, לא יהיה צורך בטרמפיסטים של הרגע האחרון, ההיסטוריה תזכור את מי שעלה על העגלה והשפיע ברגעים הקשים, לא את מי שמהמר על הסוס המנצח בקו הסיום".

בהופעה הערב הגיב הזמר שלמה ארצי לאיומים, "זה כבר שבוע ימים שאני שומע מכל הכיוונים למה אני לא משמיע את קולי, והאם אני מפחד להשמיע את קולי. אז קודם כל אני רוצה להגיד שאני מפחד וחרד ממה שקורה בארץ, שמשנה את פניה. וחוץ מזה, אם אתם רוצים לדעת באמת ממה אני מפחד בלילה, זה מהקדוש ברוך הוא".

ארצי הוסיף, "ובאשר לקול שלי אם הוא נשמע או לא נשמע, אני אגיד לכם את האמת, אני תמיד חשבתי שהדעות שלי המחשבות והאמונות שלי נמצאות בתוך השירים שלי. אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה ואני באמת חרד מה יהיה איתנו, קודם כל מהמהירות שזה קורה, מהשינויים, שיקח לנו את הצביון. ואני אגיד לכם משהו, אני כל הזמן מדבר עם עצמי ששנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני אלפיים שנה. תזכרו את זה".

הזמרת אחינועם ניני תקפה את ארצי, "שנים של שתיקת האמנים, שמתחבאים מאחורי תירוצים מכאן עד סוף העולם וכשהם כבר אומרים משהו זה כל כך חלבי ורופס שלא אמרו כלום (בסגנון שלמה ארצי), שחס וחלילה לא יבואו אליהם בטענות ויבטלו איזה כרטיס למופע, יכעסו עליהם, ולא יתנו להם האהבה שהם כל כך מכורים לה, תרם למצב שאנו נמצאים בו. אדם צריך להחליט, מי הוא ומה הוא, מה יאמר לילדיו ומה חשוב לו, איך הוא חי עם מצפונו ואיך הוא משתמש בכוח שלו."

26 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.